« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
آوای رودکوف: نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوم‌گرایی و سیاست‌زدگی، سد راه توسعه لرستان است.

به گزارش ایسنا، سیدحمیدرضا کاظمی در دیدار با مردم افرینه، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابوذر فرموده است که  ای ابوذر علی(ع) را مخلصانه دوست بدار. اگر حضرت علی(ع) را مخلصانه دوست بداریم خداوند هرچه را که دوست بداریم به ما می‌دهد. مسلمانان چه شیعه و چه سنی حتی مسیحیان نسبت به حضرت علی(ع) ارادت ویژه دارند هر کس که عشق به دوستی، صداقت  و ایمان دارد به حضرت علی(ع) عشق دارد.

وی یادآور شد: تنها حکومتی که در راس آن ولایت قرار دارد حکومت ایران است که اول در راس آنان امام خمینی(ره) و بعد از رحلت ایشان جانشین بر حقش امام خامنه‌ای قرار دارد و ما وظیفه داریم زیر بیرق امام و زیر سایه مهربانی ایشان جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی گفت: استان لرستان چهارمین استان آبی کشور است و با وجود این‌که رودخانه کشکان و سیمره سرمنشأ سدهای دز و کارون هستد ۸۰ درصد زمین های لرستان دیم است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان با بیان این‌که «ما مطالبه‌گر حقوق مردم هستیم»، افزود: دولت در محدوده روستای افرینه کاری انجام نداده بایستی جهت مدرن کردن کشاورزی کار کنیم و مناطقی که ظرفیت دارند و آب از کنار آنها عبور می‌کند باید آباد شوند.

وی با اشاره به خشکسالی‎های پی‌در پی در پلدختر و سنتی بودن کشاورزی در این منطقه، گفت: مدیران سیاسی باید در خدمت مردم باشند و برای سرعت بخشیدن به کارها و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی درباره حل مشکلات روستای افرینه نیز افزود: موضوع ورزش که مردم افرینه به‌خاطر فوت جوانان فوتبالی‌شان در جاده از آن خاطره خوشی ندارند و خانواده‌هایی از این روستا به‌خاطر نبود ورزشگاه فوتبال مصیبت‌زده شدند و یک جلسه خصوصی با رئیس ورزش و جوانان استان داشتم و در این زمینه پیگیری لازم را به‌عمل می‌آوریم.

کاظمی ادامه داد: تحریم‌ها فشار زیادی به کشور وارد آورده است محدودیت‌ها باعث بروز مشکلات شده است لیکن دولت در تلاش است که حق مردم را به آن‌ها بدهد. تمام دنیا در مقابل ملت ایران صف‌آرایی  کردند ولی ان‌شاءالله مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان این‌که «با وجودی‎که دولت در بحث بهداشت سنگ تمام گذاشته ولی لرستان همچنان محروم است»، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته درمانگاه معمولان را شبانه‌روزی کردیم.

وی قوم‌گرایی و سیاست‌زدگی را دو موضوعی دانست که توسعه لرستان را با مشکل مواجه کرده است و گفت: بیکاری مهمترین و بزرگترین معضل استان لرستان و منطقه پلدختر است که امیدوارم با همدلی و در کنار همدیگر بودن بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: