« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
طی یاداشت صورت گرفت؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری “کهگیلویه و بویراحمد ” نسبت به شایعات فرمانداری وی پاسخ داد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛"محمود مومن نسب در واکنش به شایعات اخیر گفت:ضمن تشکر فراوان از پایگاههای اطلاع رسانی استان و همچنین سپاس ویژه از الطاف بیکران همه اشخاص و دوستان که نسبت به اینجانب از طریق تلفنی،حضوری و …ابراز لطف و محبت کرده اند به استحضار میرساند، معمولا با نظر استاندار و حوزه سیاسی و پس از طی فرآیند لازم انتصاب فرماندار صورت می گیرد .

وی با بیان اینکه تا کنون راجع به مدیریت شهرستان مورد نظر از طرف مقامات مذکور صحبتی با اینجانب نشده است،افزود:حقیر به هر قیمتی چشم به دنیا و مظاهر آن ندارم،آنچه بیش از همه برای بنده بسیار حایز اهمیت است، خواست خداوند متعال،رضایت مردم،سیاست نظام و دولت تدبیر و امید،استقلال در اتخاذ تصمیمات مدیریتی و اجماع جریان سیاسی همسو برای خدمت خالصانه است.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد:من و مهندس هاشمی نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ از یک ایل و طایفه هستیم با هم بزرگ شده ایم،با وجود تفاوت سلیقه سیاسی،ولی اختلاف مبنایی نداریم و تاثیر ایشان در پیگیری امور عمرانی و زیربنایی استان برای اینجانب جای بسی خوشحالی است.

مومن نسب با تاکید بر اینکه تحلیل وضعیت منطقه را حق رسانه میدانم اما انتظار است در مراتب تحلیل و تفسیر همه جوانب موضوع دیده شوند ادامه داد:در پذیرش مسئولیت معتقد به اقتدار و عزت کاری هستم و کار کارشناسی با عزت و اقتدار در آخرین رده سازمانی را بر بالاترین مسئولیت سازمانی ترجیح میدهم.

این فعال رسانه ای استان با تقدیر از رسانه های استان تصریح کرد:از اصحاب رسانه و همه کسانی که در هدایت و تنویر صحیح افکار عمومی و همچنین رشد،بالندگی و توسعه استان لطف دارند بی نهایت سپاسگذارم.

باشد که با وجود سلایق سیاسی متفاوت ولی اهداف اصولی مشترک دست در دست همدیگر در راستای رضایت حق و خون شهدا در اندیشه توسعه و تعالی استان و سرزمین پاک خویش باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: