« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
در اولین روز ماه مهر عنوان شد؛
نباید بخاطر اعمال سیاسی کاری حقوق مردم و دانش آموزان نادیده گرفته شود بلکه انتظار داریم این معظل هرچه سریعتر حل شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از خبر لنده ؛ امام جمعه  لنده از سیاسی کاری در انتخاب معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش این شهرستان به شدت گلایه کرد و از مدیرکل آموزش وپرورش استان خواست تا هرچه سریعتر این مشکل رفع گردد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان دخترانه شهیده سهام خیام این شهربرگزارشد از سیاسی کاری در انتخاب معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش این شهرستان به شدت گلایه کرد و افزود: رکن رکین آموزش وپرورش معاونت پرورشی است که متاسفانه این خلاً در آموزش وپرورش شهرستان لنده به شدت  احساس می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده عنوان کرد: نباید بخاطر اعمال سیاسی کاری حقوق مردم و دانش آموزان نادیده گرفته شود بلکه انتظار داریم این معظل هرچه سریعتر حل شود.

به گزارش آوای رودکوف قریب به هفت ماه است که معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان لنده عزل و تا  کنون نسبت به  انتصاب این معاونت اقدامی بعمل نیامده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین