« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
صبح امروز انجام گرفت:
طی حکمی از سوی مهندس ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ؛رحمان خادم بعنوان "مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد" منصوب شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج ؛طی حکمی از سوی "ناصر ابراهیمی"، "مدیریت شرکت گازرسانی" و با حضور "مهندس شیخ بهایی"،"معاون مهندسی و بهره برداری شرکت گاز ملی ایران" و "مهندس نیک اقبالی"،"معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار" ضمن تشکر از زحمات هشت ساله "مهندس هوشنگ صیدالی"،"مدیرعامل و نایب رییس هییت مدیره شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد "مهندس رحمان خادم" به سمت فوق منصوب شدند.



مهندس صیدالی در این جلسه تودیع و معارفه به تشریح خدمات صورت گرفته  طی هشت سال گذشته پرداختند و گفته اند از شهریور سال هشتاد و هفت تا کنون کار گاز رسانی از ١3 شهر و 96 روستا به ١5 شهر و 568 روستا در استان رسیده است.



وی با بیان اینکه یکصد هزار مشترک طی این هشت سال به 6١ هزار مشترک ماقبل افزوده شده،گفته اند که در حال حاضر 98/5 درصد جمعیت شهری و 66 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که با 50 روستای در دست اقدام به 70درصد جمعیت روستایی در استان می رسیم.



ایشان همچنین از در دست اقدام بودن فاز اول گاز رسانی به دو شهر "قلعه رییسی و دیشموک"در شهرستان کهگیلویه خبر دادند و گفته اند با اتمام کار گاز رسانی به این دو شهر جمعیت شهرنشین استان به طور صد درصد از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.







عکس و گزارش/صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: