« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد و هواداران وی با عمل و پیروی کردن به این نصیحت مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را برای خود رقم خواهند زد.
به گزارش آوای رودکوف ؛حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حضور احمدی‌نژاد در عرصه رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: مقام معظم رهبری مانند همیشه به دنبال ایجاد آرامش در جامعه برای توسعه و آبادانی کشور و همچنین به پیش بردن اهداف نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد هستند.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا و استکبار جهانی و رژیم‌های وابسته به استکبار در منطقه از جمله سعودی‌ها و صهیونیست‌ها تصریح کرد: آن‌ها به دنبال بر هم زدن آرامش در جمهوری اسلامی هستند تا بتوانند اهداف خود را در منطقه عملیاتی کنند که درایت رهبری اجازه رسیدن به چنین خواسته‌ای را به آن‌ها نداده است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل هم عده‌ای با شایعه‌سازی و شایعه‌پردازی به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند که نمونه آن را می‌توان در خصوص موضوع دیدار خصوصی آقای احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی گفت: همین موجب شده بود تا در میان جریان اصولگرا چه آن عده که معتقد به حضور احمدی‌نژاد در میدان بودند و چه دیگرانی که به این موضوع اعتقادی نداشتند و سایر جریان‌های سیاسی بگو مگوهایی پیش بیاید که در اوضاع و احوال کنونی این موضوع چندان به صلاح نبود.

بزرگواری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری موجب شد تا پرونده این موضوع بسته شود و لذا اعتقاد راسخ داریم که هواداران احمدی‌نژاد بر اساس روحیه ولایتمداری که دارند تمکین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تکلیف نیروهای انقلابی و ولایی برای انتخابات روشن شد، تصریح کرد: این نصیحت مشفقانه مقام معظم رهبری قبل از هر چیز به نفع آقای احمدی‌نژاد بود چرا که عده‌ای به دنبال خراب کردن و تخریب وی بودند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: از هم اکنون هواداران احمدی‌نژاد باید مراقب باشند چرا که عده‌ای سعی دارند احمدی‌نژاد را از قطار انقلاب پیاده کنند و فتنه‌ای مانند 88 درست کنند.

وی با بیان این که هرگز در کشور فتنه‌ای نظیر فتنه 88 رخ نخواهد داد، افزود: همه کسانی که دل در گروه ایران اسلامی دارند و البته پیرو و مطیع محض مقام معظم رهبری هستند اجازه نمی‌دهند که عده‌ای برای رسیدن به مطامع و منافع خود کشور را با رندی به آشوب بکشند.

بزرگواری با تأکید بر این که هرگاه به نصایح رهبری گوش داده‌ایم و در عمل آن‌ها را به کار گرفته‌ایم دچار آسیب نشده‌ایم، تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد و هواداران وی با عمل و پیروی کردن به این نصیحت مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را برای خود رقم خواهند زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین