« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
جانشین تیپ ۴۸ فتح خبر داد؛
جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد از بازسازی عملیات والفجر ۸ در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۸۰۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حسن حکمتیان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع " بازسازی عملیات والفجر 8" اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای امام خمینی (ره) تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم زد.



جانشین فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بهترین رویکرد برای پایداری انقلاب رویکرد و منش شهدا است، عنوان کرد: شهدا نیازی به برگزاری اجلاسیه و کنگره ندارند و اکنون در این شرایط ناتوی فرهنگی برگزاری این یادواره‌ها به نوعی بیمه کردن انقلاب است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما باید 36 هزار شهید دانش‌آموز، شهرداران شهید باکری و دولت مردان شهید رجایی را الگو خود قرار دهند، بیان کرد: در هر صنفی یک الگو و اسوه وجود دارد و می‌توان منش و سیره آنها را در زندگی خود به کار برد.

حکمتیان با اشاره به اینکه از 45 روز پیش تمرینات لازم برای برگزاری این همایش را انجام دادیم، ابراز کرد: بازسازی این عملیات   فردا از ساعت 16:30 به مدت 5 روز برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهدا دعوت می‌شود تا در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به رشادت آفرین‌های رزمندگان هم استانی در عملیات غرورآفرین "والفجر "8، تصریح کرد: 179 نفر از هم استانی‌ها ما در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: انتظار می‌رود برنامه‌های این کنگره به نحو مطلوبی از سوی اصحاب رسانه برای مردم انعکاس داده شود./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: