« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
آوای رودکوف ؛  وزیر بهداشت با اشاره به سرآمدی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه قرآنی بر نقش فواید قرآن در عملکرد پزشکان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی – وزیر بهداشت در افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت با تشریح فواید زندگی قرآنی علی الخصوص در اجرای فرامین قرآنی در بین مسئولان کشور اظهار داشت: اخیراً در شورای انقلاب فرهنگی گزارشی ارائه شد که دانشگاه‌های علوم پزشکی سرآمد فعالیت‌های قرآنی شدند و از همه تلاشگران این دانشگاه‌ها که به ترویج قرآن اقدام می‌کنند سپاسگذارم.

وزیر بهداشت ادامه داد: اگر در قانون 5 ساله بتوانیم در راستای ترویج و تبلیغ تلاش کنیم مسلماً وظیفه دینی خود را انجام خواهیم داد و آنهای هم که مسئول هستند حمایت کنند زیرا این بخش به واقع سرمایه گذاری برای نظام است.

هاشمی در ادامه افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تصریح کرد: باعث افتخار بود که از یکی هنرمندی مانند آقای مجید مجیدی تقدیر شد.

وزیر بهداشت در ادامه این مراسم قرآنی بیان داشت: همچنین حیف است که از محمد رضا شجریان نام نبرم، بالاخره هم همشهری ما است و هم پدر وی و خودشان در ترویج قرآن فعال بودند، به هر حال زندگی فراز و نشیب دارد، هم اکنون این هنرمند بیمار است و به دعای شما نیاز دارد و انشاالله هر چه صلاح خداوند است برای وی اتفاق بی‌افتد و شفا یابند.

هاشمی همچنین در حاشیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت درباره فواید گسترش قرآن در جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: مسلماً توجه به قرآن  در عملکرد پزشک نقش ایفا خواهد کرد البته باید به فرامین قرآن نیز باور داشت، به هر حال پزشکان با جان آدم ها سر و کار دارند و مسلماً قرآن در عنلکرد پزشکی که به نوعی واسطه و وسیله ای بین خداوند و بنده او در حفظ سلامت انسانها است می‌تواند نقش موثری ایفا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: