« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
صبح امروز ؛
جلسه شورای اداری شهرستان لنده با موضوع گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور روساي ادارات و نهادهادرمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ جلسه شورای اداری شهرستان لنده با موضوع گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور روساي ادارات و نهادهادرمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


محمد مرادی فرماندار لنده در این نشست ،با تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات و زحمات پرسنل خدوم ناجا قدردانی کرد و به دستگاهها پیشنهاد داد با حضور خود و اهدای هدایایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که به مناسبت هفته ناجا برگزار می شود از زحمات آنها تقدیر نمایند .



فرماندار لنده گفت : هفته نيروي انتظامي ظرفيت و فرصت مناسب و شايسته‌اي است تا آحاد مردم با فعاليت‌ها و خدمات گسترده و تخصصي ، برنامه‌ها،  و كاركرد نيروي انتظامي آشناشوند .



وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت و مظهر اقتدار نظام اسلامی است و نظم و امنیت امروز کشور ما مرهون تلاش نیروهای نظامی و  انتظامی است.



در ادامه این جلسه مسولان ادارات مختلف به بیان نکته نظرات خود پرداختند و همچنین در پایان این نشست از پروژه ابرسانی صحرای ابلش بازدید بعمل آمده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین