« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت در استفاده از گوشی‌های هوشمند قابل جاسوسی برای مسئولین در دستور کار هیئت دولت قرار دارد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جلالی عصر امروز در حاشیه همایش بررسی ابعاد FATF در جمع خبرنگاران، با اشاره به آماده شدن گوشی‌های همراه ضد جاسوسی برای مسئولان کشور اظهار داشت: بحث‌های امنیتی برای این گوشی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که مرحله اول ساخت این گوشی‌ها به پایان رسیده است.

وی بابیان اینکه طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت در استفاده از گوشی‌های هوشمند قابل جاسوسی برای مسئولین در دستور کار هیئت دولت قرار دارد، خاطرنشان کرد: بعدازاینکه هیئت دولت با آن موافقت کند این طرح اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پاسخ به سؤالی مبنی بر خطرناک بودن منطقه گازی سراجِه تصریح کرد: منطقه گازی سراجه در پدافند غیرعامل قرار دارد و به علت حجم بالای گاز و وجود گنبدهای نمکی به نظر نمی‌رسد خطر خاصی وجود داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: