« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اکنون ۴۵۰ حوزه علمیه خواهران در استان‌ها راه‌اندازی شده و تا سه سال آینده ۵۰ حوزه علمیه جدید در استان‌ها ایجاد می‌شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان در نشست با مسئولان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: اکنون تهاجم دشمن بیش از تهاجم نظامی در هشت سال دفاع مقدس است که در این زمان باید استقامت فرهنگی و علمی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های حوزوی در استان بوشهر افزایش یافته است، افزود: از زمان حضور آیت‌الله صفایی بوشهری در این استان زیرساخت‌های حوزوی و فرهنگی افزایش یافته است.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: در استان بوشهر کسی نمی‌تواند ادعا کند زیرساخت فرهنگی و حوزوی ضعیف است به گونه‌ای که اکنون توسعه و گسترش حوزه و مدرسه علمیه در استان بوشهر در کشور مثال زدنی است.

ابراهیمیان با تاکید بر ارتقا سطح علمی حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر گفت: سطح علمی حوزه‌های علمیه خواهران باید به سطح ۳ و ۴ افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اکنون ۴۵۰ حوزه علمیه خواهر در استان‌ها فعال است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ حوزه علمیه جدید خواهران در استان‌ها تا سه سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: شعبه‌های حوزه علمیه خواهران در نقاط و شهرهای محروم راه‌اندازی می‌شود.

ابراهیمیان از تدوین آیین نامه شعبه حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: این شعبه‌ها از نظر حجم کوچک‌ تر از مرکز حوزه علمیه است اما کارآرایی بالایی در راستای هدف ترسیم شده دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: