« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
رئیس دادگستری شهرستان لنده ؛
رئیس دادگستری شهرستان لنده خطاب به مسولان گفت:در اجرای قانون صرف نظر از مسولیتهایمان با آغوش باز نیروی انتظامی همکاری نموده و هیچگاه خود را در تقابل با آنها ندانیم و این امر را نهادینه نمائیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، امیر حمزه بازیار رئیس دادگستری شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته ناجا به سبز پوشان این نیرو افزود:نیروی انتظامی عامل اصلی برقراری نظم ، آرامش و امنیت در کشور است که این امر بر کسی پوشیده نیست .

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز امنیت داخلی ما مدیون توانمندی، اقتدار و کارآمدی پلیس است که شبانه روزی هوشمندانه در چارچوب قانون و شرع وظایف خود را انجام می دهد.

رئیس دادگستری شهرستان لنده ،یکی از ابزار ایجاد نظم و امنیت در جامعه را قانون پذیری دانست و بیان کرد: با برقراری نظم و امنیت در جامعه رشد ، تعالی در تمام زمینه ها حاصل می شود و مردم باید در راستای تامین امنیت و حفظ نظم باید نیروی انتظامی را کمک کنند .


بازیار ؛ سلامت و امنیت جامعه را ناشی از همکاری نیروی انتظامی با مردم بیان و خاطرنشان کرد: برای داشتن امنیت پایدار باید تقویت و پشتیبانی از سوی آحاد مردم صورت گیرد تا اقتدار ناشی از آن موجب ثبات امنیت و آرامش جامعه شود.

ایشان به مسولیتهای نیروی انتظامی در قبال جامعه و مردم اشاره کرد و گفت :مسولیت نیروی انتظامی ؛اجرای صحیح قانون ؛ تسریع حضور در صحنه در پی اعلام جرائم عمومی و حضور با اقتدار در معابر عمومی است که می تواند یک بستر نا امن برای مجرمان در پی داشته و حس امنیت پذیری جامعه را بالا ببرد.

وی خطاب به مسولان اظهار داشت:در اجرای قانون صرف نظر از مسولیتهایمان با آغوش باز نیروی انتظامی همکاری نموده و هیچگاه خود را در تقابل با آنها ندانیم و این امر را نهادینه نمائیم.


رئیس دستگاه قضایی شهرستان لنده تصریح کرد :طی مدت 2 سال و شش ماه گذشته خوشبختانه هیچ گونه قتل عمدی در این شهرستان صورت نگرفت و علیرغم شرایط مطلوب تلاش خود را در جهت تامین امنیت مردم بیشتر خواهیم نمود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: