« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس:
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان ترفندهای دشمنان برای گمراه کردن جوانان گفت: سعی دشمن جایگزینی روحیه رفاه‌طلبی به جای شهادت‌طلبی در بین جوانان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، ستار هدایت‌خواه عصر امروز در یادواره شهدای روستای ده‌ناصر خیرآباد گچساران، روحیه شهادت‌طلبی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: حفظ این دستاورد عظیم عامل بقای انقلاب اسلامی و حفظ کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهدا عاشق معبود بودند و اولین گام در عاشقی گذشتن از خود و فنا شدن در راه معشوق است.

وی سه عامل ایمان به خدا، مجاهدت نفس و عشق به خدا و اهل بیت(ع) را در ایجاد روحیه شهادت‌طلبی موثر خواند و افزود: ایمان و معرفت خدا یعنی انسان یقین داشته باشد که مرگ و زندگی دست خداست و حضور در جبهه جنگ نه به معنی این است که مرگ را تسریع می‌کند.

هدایت‌خواه گفت: اهمیت حفظ روحیه شهادت طلبی به حدی است که متفکران غربی می‌گویند برای شکست دادن مسلمانان باید ابتدا این روحیه را از آنها بگیریم.

وی تصریح کرد: از جمله راههایی که دشمن برای از بین بردن این روحیه در پیش می‌گیرد ایجاد شبهات اعتقادی و آلوده کردن جوانان به گناه است.

هدایت‌خواه با بیان عزت و افتخار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی دو ویژگی مهم برای ادامه راه شهداست و بی‌شک توسل به شهدا راه نجات نسل جوان ما از انحرافات است.

وی تصریح کرد: دشمنان با ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج رفاه‌طلبی به جای روحیه شهادت‌طلبی هستند.

هدایت‌خواه افزود: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم تشابهات زیادی در بین شهدای ما و شهدای دشت کربلا وجود دارد که باید به نسل جوان گفته شود.

وی خاطرنشان ساخت: بیش از 90 درصد از شهدای ما در دفاع مقدس اسامی آنها همانند اسامی انبیا نامگذاری شده بود و انتظار می‌رود خانواده‌ها در نام‌گذاری فرزندانشان دقت کنند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین