« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛
دیدار فرمانده انتظامی استان به همراه دیگر مسئولان انتظامی با مردم و سخنرانی ایشان پیش از خطبه های نماز جمعه در حسینیه ثارالله یاسوج
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سرهنگ مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مردم و خدمتگزاران آنها در نیروی انتظامی، شعار این هفته با عنوان"همه با هم برای امنیت و آسایش" را نقشه ی راه یک ساله خود و همکارانشان دانست.



فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اهمیت امنیت در جامعه از مردم و سایر دستگاههای اجرایی استان تقاضای همکاری و تعامل سازنده داشته اند.



وی همچنین با بیان اینکه خانواده هدف اصلی جنگ نرم دشمنان است از مردم استان که از دیرباز به غیرت و ناموس پرستی شهرت دارند خواست به نوبه ی خود اجازه هرگونه بی بندوباری و بدپوششی و بی حجابی را ندهند تا بدین وسیله بخشی از امنیت جامعه حفظ شود.



سرهنگ انصاری در ادامه با تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران خود از کشف بیش از "دو تن " مواد مخدر، افزایش بیست و پنج درصدی کشفیات قاچاق کالا و کاهش بیست و پنج درصدی نزاع های دست جمعی و شصت و یک درصدی نزاع های فردی خیابانی در شش ماه اول سال جاری خبر دادند.



گفتنی است فرماندهی انتظامی استان و همکارانشان در حاشیه  نماز جمعه امروز یاسوج در حسینیه ثارالله با مردم دیدار و به  مشکلات مردم رسیدگی کردن همچنین پزشکان و بهیاران،بهداری ناجا به طور رایگان از سالمندان تست سلامت می گرفتند.







عکس و گزارش/صدیقه ولیپور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: