« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
محسن رضایی در اجلاسیه ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام شهدا ادای احترام کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سرلشکر محسن رضایی جهت حضور در اجلاسیه ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است.



 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان استانی و مردم برگزار شد،اظهار کرد: جنگ تا مردمی نشد، ما موفق نشدیم.

رضایی گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد انسان‌های بزرگی همانند آیت الله ملک حسینی (ره) و آمیر احمد تقوی دارد.



وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد سرزمین دلاوران و اقوام باغیرت و اصیل لر، سرزمین ولایت مدار و امام دوست، سرزمین علم ، حماسه، غیرت و مردانگی است و علمای بزرگوار این منطقه همچون حضرت آیت الله سید کرمت‌الله ملک حسینی و فرزند صالح ایشان از افتخارات عشایر و ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح تا آخر ایستادند، ۸۰ نفر از آنها شهید شدند و یک نفر هم عقب نکشید، اسیر شدند ولی عقب نکشیدند. تا آخرین فشنگ ایستادند به نحوی که عراقی‌ها می‌گفتند بزرگ‌ترین شکست ما وجود همین افراد هست.



دبیر مجمع تشخیص مصلحلت نظان عنوان کرد: حقیقتا شهیدان ما همانند شهدای صدر اسلام هستند عاشقانه و با اخلاص و عشق به وطن و امام خود جنگیدند و به لقاء الله پیوستند.

محسن رضایی با بیان اینکه در مقابل 37 کشور دنیا مقاومت کردیم افزود :ما از همه کشور‌ها سلاح غنیمت گرفتیم، از انگلیس‌ها، امریکا، آلمان‌ها و همه دنیا غنیمت گرفتیم و در واقع همه دنیا پشت سر صدام بودند.


وی تصریح کرد:خدا، رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و مردم از عوامل اقتدار جنگ ایران در مقابل عراق بود. این عوامل باعث امنیت ما شد، جنگ تا مردمی نشد، ما موفق نشدیم. ما اکنون روی پا خود ایستاده‌ایم.

سردار رضایی گفت: هر وقت در این کشور سازش کار‌ها و لیبرال‌ها امدند یا نوکر شدیم یا نا امن شدیم.



وی بیان کرد:اگر بنی صدر و بازرگان نبود، اصلاً شاید این جنگ بوجود نمی‌آمد، اگر لیبرال در کشور نبود، دشمن جرات نمی‌کرد. لیبرال‌ها جنگ را شروع کردند و نیروهای انقلاب سرزمین را در حقیقت آزاد کردند.

محسن رضایی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور گفت:۵۰درصد از زندان‌های ما مواد مخدری‌ها هستند.



دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با کنایه به مسئولان استانی و کشوری گفتند:توانستیم مسائل هسته‌ای را حل کنیم، اما نمی‌توان مشکلات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم.

گفتنی است ؛اجلاسیه ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار می شود که  افرادی چون سرلشکر جعفری، محسن رضایی، وزیر آموزش و پرورش و صادق آهنگران  مهمانان ویژه این اجلاسیه خواهند بود.



گزارش و عکس از صدیقه ولیپور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: