« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
پیش شماره اول ماهنامه اقتصادی سیاسی «نوید بهار» در 100 صفحه از روز سه شنبه در دکه های مطبوعاتی سراسر کشور قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از روابط عمومی نوید بهار، پیش شماره اول ماهنامه اقتصادی سیاسی نوید بهار این هفته منتشر می شود. این ماهنامه به صاحب امتیازی «سروش محمد پور» و مدیرعاملی «محمد دشتی» و با سردبیری «محمد امین خلیل زاده» انتشار خود را آغاز می کند.

محمد دشتی مدیرعامل ماهنامه نوید بهار با اشاره به اینکه این ماهنامه در پنج سرویس سیاست داخلی، بین المللی و سیاست خارجی، اقتصادی، حوزه و دانشگاه و تاریخ فعالیت می کند، تصریح کرد: مهم ترین ویژگی این ماهنامه پرونده ای بودن و بررسی موضوعات در هر حوزه به صورت تخصصی می باشد.

دشتی در ادامه افزود: در پیش شماره اول سرویس «سیاسی» در مصاحبه ای جنجالی با «مهدی کوچک زاده» نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از منتقدین دولت یازدهم به بررسی چگونگی تصویب برجام در بیست دقیقه، نقد لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس پرداخته ایم.

وی با اشاره به اینکه سرویس «بین الملل و سیاست خارجی» نیز به مصاحبه با فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی پرداخته است، اظهار داشت: عباسی در این مصاحبه معتقد بوده است که «دولت دهم دولت فراجناحی و اعتدالی بوده نه دولت یازدهم».

دبیرشورای سیاست گذاری ماهنامه نوید بهار با بیان اینکه سرویس «اقتصادی» ماهنامه نیز به بررسی و تحلیل رکود و موانع و عوامل پدیدار آمدن آن پرداخته است، گفت: در این سرویس تلاش شد تا با چهره های دانشگاهی بعضا همسو با دولت یازدهم که خود امروز منتقد سیاست های آن هستند، گفت و گو کنیم و از دلایل مخالفت امروز خود با این سیاست ها سخن بگویند.

 وی ادامه داد: سرویس «حوزه» در این شماره در مصاحبه ای با آیت الله آشتیانی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداخته و خدمات دولت های نهم و دهم به حوزه های علمیه را بررسی کرده است. ایشان معتقد بوده اند بیشترین کمک به حوزه های علمیه در دولت های دکتر احمدی نژاد اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه سرویس «تاریخ» ماهنامه نیز به بررسی مجمع عقلای دهه 60 و نقش رئیس جمهور فعلی در تاسیس آن مجمع، پرداخته است، خاطرنشان کرد: در این پرونده همچنین با عقلایی که «جام زهر» را برای حضرت امام«ره» پدید آورده و با موسسین  خط سازش در کشور بیشتر آشنا خواهیم شد.

دشتی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی این ماهنامه بر روی دکه های مطبوعاتی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: این ماهنامه در 100 صفحه به انضمام ضمیمه 12 صفحه ای از کتاب " گفتمان بهار(عج) " و به قیمت 7000 تومان از روز سه شنبه در دکه های مطبوعاتی مراکز استانهای سراسر کشور قابل تهیه می باشد.

وی در ادامه افزود: ساکنان شهرستان ها نیز می توانند از طریق  سایت ماهنامه نوید بهار به آدرس http://www.navidebahar.com/ اقدام به تهیه نوید بهار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: