« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آن چیزی که این نظام را حفظ کرده لبخند دیپلمات‌ها نبود، بلکه غرش موشک‌های فرزندان رشید اسلام بوده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حجت‌الاسلام  علی سعیدی  در کنگره سرداران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت ایام حزن آل الله اظهار داشت:امام صادق در توصیف علما می فرماید علمای شیعه مرزداران و مرزبانان اسلام هستند و همچنین ؛امام کاظم (ع) می فرمایند:علما دژ و قلعه اسلام اند و نقش پاسداری از شریعت نبوی را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: روحانیت و علما در طول هزار سال اخیر پیشتاز بودند، اما حضرت امام(ره) تحقق بخش همه مبارزات در طول این هزار سال شدند و زمینه تحقق رسالت انبیا و فلسفه غدیر را در این سرزمین فراهم کردند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع علما که اظهار نگرانی کردند و گفتند روحانیت قبلا پیشتاز بودند و نمی دانم در اینده اینطور می ماند یا نه افزود:دشمنان می خواهند به مردم بفهمانند امام رهبر نیست پس پس باید به الزام پیشتازی توجه کرد .

وی به الزامات پیشتازی اشاره داشت و بیان کرد:پیشتازی جوهره می خواهد لذا اولین الزام پیشتازی همسویی با ولی فقیه در حکوت دینی است.

سعیدی دومین الزام  پیشتازی را  تعبد دانسته و افزود:در مسایل جامعه با متغیرهای زیادی روبه رو هستیم و باید بدانیم مرجع صدور حکم حکومتی چه کسی است ؟ بر عهده حاکم است که با پیامبر یا امام معصوم یا ولی فقیه ولا غیر

ایشان سومین الزام  پیشتازی را درک درست از مقتضیات زمان دانست و اظهار کرد : وقتی حضرت آقا می‌فرماید به مقدسات اهل سنت نباید توهین شود دیگر نیازی به دلیل این مسئله نیست زیرا روشن بوده و باید بدانیم خدمت به اهل بیت هزاران راه دارد.

حجت الاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما امروز عالمی را می‌بینیم که ما را با ژاپن و آلمان مقایسه می‌کند و می‌گوید آنها توان نظامی خود را کنار گذاشته و به اقتصاد روی آورده‌اند. می‌خواهد بگوید ما نیز باید همین کار را انجام دهیم، باید گفت ما چه نسبتی با آلمان و ژاپن داریم آن کشورها امروز صندوق پول آمریکا هستند چرا ما را مقایسه می‌کنند. آن چیزی که این نظام را حفظ کرده لبخند دیپلمات‌ها نبود، بلکه غرش موشک‌های فرزندان رشید اسلام بوده است.

وی  الزام چهارم را  پیشتازی در شناخت جریانات و رصد انها  و جرات و شجاعت در اعلام نظر و موضع به موقع  و حمایت از مواضع رهبری و ارام کردن مردم برای حمایت از مواضع رهبری و همچنین اعلام مواضع در برابر دشمنان و بیگانگان دانست .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران الزام اخر  پیشتازی  را جریان شناسی دانست و بیان کرد:ویژگی های جریانهایی که باید شناخته شوند ،جریاناتی که عقبه دارند پیچیده و زمانبر هستند و پشت صحنه دارند مثل : حادثه عاشورا که نیاز به شناخت بیشتر دارد و یا فتنه 88 جریانی که شناخته نشد و غرب شناسی جریانی که باید شناخته شود و یا داعیشسم جریانی که باید شناخته شود.






گزارش و تصویر از صدیقه ولیپور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: