« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
سردار نقدی در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛
چهارمین روز از کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و خانم اصلانی مسئول بسیج خواهران کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سردار محمد رضا نقدی در اولین کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدای زن اظهار کرد:حضرت زینب (س) فریاد رسای حقیقت در بلندای تاریخ و عصاره همه فضیلتها و تجلی همه کرامات بود.

ایشان با بیان اینکه حضرت زینب(س) یک الگو و مکتب برای زن ایرانی و زن نه شرقی و نه غربی است، گفت: 7 هزار زن شهیده ایران اسلامی از حضرت زینب الگو گرفتند و به کرامت دست یافتند.



وی خاطرنشان کرد: جای تعجب نیست که دشمن خط مقدم جنگ نرم را روی جامعه زنان گذاشته و نمی‌خواهد این الگو استمرار پیدا کند و برکات آن روشن شود. ما نیز باید هوشمندانه برخورد کنیم و باید جامعه مبتذل غرب را به خاطر منزلت به خاک کشیده شده زنان به چالش بکشیم و آنها را موآخذه کنیم.

سردار نقدی اظهار داشت: نقش زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و امروز در استمرار راه یک حقیقت انکار ناپذیر است و همین موضوع است که حرص و حسادت دشمن را برانگیخته و تلاش نموده تا  زنان ایرانی را از الگوهای خود دور نموده و به وادی  فساد و بی بندو باری بکشاند.اما زنان ما بیدار هستند و این کنگره ها فرصتی برای رجوع به اصالت خود است تا از گذشته ها درس بگیریم .



وی در ادامه افزود:قبل از انقلاب و الگو بودن غربی ها هشتاد و درصد زنان ایرانی بی سواد مطلق بودند ؛ آنها تنها از زنان استفاده ابزاری می کردند ولی بعد از ان بیشتر دانشجویان ما زنان بودند و  در همه عرصه ها زنان نقش افرین و حماسه افرین شدند .

سردار نقدی خاطر نشان کرد :در کشور انها حتی مردها هم ازاد نیستد چه برسد به زنها؛ وقتی در انتخابات فقط حق انتخاب بد از بدتر را دارند ، این ازادی نیست ،و انان با این شرایط از نقض حقوق بشر ایران سخن می گویند .



رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به صحبت های آلمانی ها و دخالت آنها در امور کشورمان اشاره داشت و گفت: جمهوری شیمیایی المان برای ما ژست حقوق بشر زن و بیان می گیرد در حالیکه  در زمان جنگ تمامی کشورها به صدام کمک کردند اما زشت ترین کمک ها توسط آلمان و آمریکا صورت گرفت که آنها سلاح شیمیایی دادند و به همین دلیل مردم ما این کشور را به جمهوری شیمیایی می شناسد.

سردار نقدی با بیان خاطراتی از رزمندگان کهگیلویه و بویر احمد گفت :مردم این استان با وجود کوچکی جغرافیا بیشترین شهید را دار ند که در بیست و شس عملیات حضور مستقیم داشتند و حماسه افریدند و نام این استان با سلحشوری و جهاد امیخته است .


گزارش و عکس از صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: