« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
امام جمعه سوق عنوان کرد؛
حجت الاسلام کیانی اصل در شورای اداری شهرستان کهگیلویه گفت: نمی‌خواهیم دولت را تخریب کنیم اما چرا آنطور که در شأن مردم است کار نمی‌شود؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در شورای اداری شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از قیام عاشورا است تصریح کرد: مقابله با نظام سلطه به‌عنوان بزرگترین علل قیام امام حسین(ع) بوده است.

وی با تأکید بر اینکه پیروان راستین آن حضرت باید امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد تبیین و عمل کنند ادامه داد: ملت ایران با درایت رهبری انقلاب هم‌چنان در برابر نظام سلطه ایستادگی می‌کند.

امام جمعه سوق در ادامه به سرشماری نفوس و مسکن اشاره و با بیان اینکه آمار نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد گفت: آمار و اطلاعات درست به برنامه‌ریزی مسؤولان برای آینده جامعه کمک می‌کند.

وی افزود: شهرستان کهگیلویه به خاطر ضعف اینترنت در اجرای این طرح نسبت به سایر نقاط عقب‌تر بوده و باید همکاری لازم در بالا رفتن درصد ثبت‌نام صورت گیرد.

کیانی‌اصل تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات خدمات‌رسان ثبت اطلاعات در سامانه سرشماری را به مجموعه خود یادآوری و از آن‌ها بخواهند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مشکلات بخش سوق را یادآور شد و با اشاره به سفر استاندار و مسؤولان استانی به این بخش گفت: مردم از ما می‌پرسند این سفر چه دستاوردهایی داشته و ما هم می‌گوییم تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

کیانی‌اصل افزود: مشکل جاده، آب آشامیدنی، آبرسانی به دشت‌های حومه غربی و دیگر مشکلات هم‌چنان به قوت خود باقی است و اتفاق قابل ملاحظه‌ای پس از سفر کاروان تدبیر و امید به سوق روی نداده است.

وی با بیان اینکه مردم اگر خدمات نظام را ببینند در اجرای برنامه‌ها مسؤولان را همراهی می‌کنند گفت: عدم همراهی مردم با مسؤولان ناشی از نارضایتی آن‌ها از خدمات است.

امام جمعه سوق ادامه داد: مردم سوق وقتی می‌بینند جایی اتوبان در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد و در این شهر جاده 9 کیلومتری 10 سال به طول انجامیده یا در روستاها امکان انتقال بانوی باردار در زمستان وجود ندارد از وضعیت خدمات‌رسانی ناراضی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی از کارها به راحتی قابل حل است و همیشه نباید نبود اعتبار را بهانه کرد،افزود: نمی‌خواهیم دولت را تخریب کنیم اما چرا آنطور که در شأن مردم است کار نمی‌شود؟ کمبود منابع دلیل قانع‌‌کننده‌ای برای کم کاری نیست اگر کار کردن منوط به بودجه باشد هر کسی می‌تواند کار کند هنر مدیریت در این است از حداقل امکانات استفاده بهینه داشته باشند.

کیانی‌اصل با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند ائمه جمعه نباید مشکلات را به تریبون نماز جمعه بکشانند گفت: وقتی سه تا چهار بار مشکلات را در شورای اداری مطرح می‌کنیم و مؤثر واقع نمی‌شود مجبور به طرح در تریبون می‌شویم تعارف هم نداریم.
منبع/فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: