« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
نیروهای امنیتی در مرزهای بین هند و پاکستان موفق شدند کبوتری که برای نخست وزیر هند نامه محرمانه حمل می‌کرد را شناسایی و به دام بیاندازند.
به گزارش آوای رودکوف ، یک کبوتر که نامه محرمانه را برای نخست وزیر هند حمل می‌کند،‌ پس از شناسایی در مرزهای پاکستان توسط نیروهای امنیتی به دام افتاد.

این کبوتر خاکستری در حالی شناسایی شد که پیامی را مربوط به جنگ سال 1971 بین دو کشور هند و پاکستان با خود حمل می‌کرد و در این نامه نوشته شده بود که کبوتر آن را به «نارِندا مودی» نخست وزیر هندوستان برساند.

نامه مذکور که به زبان اردو نوشته شده بود، با متن زیر ترجمه شد: «مودی، ما آدم‌های سال 1971 نیستیم. هم‌اکنون هر کدام و همه بچه‌ها آماده نبرد با هند هستند».

این کبوتر در منطقه پاتانکوت در شمال شهر پنجاب شناسایی شد. ژانویه امسال نیروهای نظامی مستقر در پاکستان در این منطقه یک حمله خونین علیه نیروی هوایی هند انجام دادند.

«جمیل سینگ» بازرس ارشد پلیس مرزی پاکستان در این خصوص گفت: «زمانی که کبوتر را شناسایی و دستگیر کردیم یک نامه با خود حمل می‌کرد. این کبوتر هم‌اکنون زندانی شده است تا بررسی‌های بیشتر روی آن صورت گیرد و مشخص شود چه شخص یا گروهی آن را تربیت کرده است».

لازم به ذکر است پیش از این دو بادکنک که روی آن پیام‌هایی به زبان اردو نوشته شده بود نیز در یکی از روستاهای شهر دیاناگار شناسایی شد. این روستا سال گذشته شاهد حملات تروریستی گسترده بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین