« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
شب‌ها شایعات مربوط به خودم را می‌خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می‌کنم
بحث های انتخابات ریاست جمهوری 96 از هم اکنون داغ شده و برخی افراد و جریان ها وارد مباحث انتخاباتی شده اند. مروری داریم بر چند خبر در این زمینه:
 
ضرغامی: فعلاً برنامه‌ای برای ریاست‌جمهوری ندارم

ضرغامی در پاسخ به سؤالی درباره شایعات مطرح مبنی بر عزم او برای کاندیداتوری در انتخابات 96 و حتی تأسیس ستادهایش در یکی از خیابانهای مشهور تهران، گفت: فعلاً برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال 96 ندارم و مهمترین وظیفه‌ای که در این مقطع احساس می‌کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.
 
وی با بیان اینکه، وحدت نیروهای انقلاب مهمترین مسئله امروز کشور است و این اتحاد می‌تواند تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل و اهداف انقلاب را با سرعت بیشتری محقق کند، تصریح کرد: اگر ما ضربه‌ای خورده‌ایم یا می‌خوریم متأسفانه ناشی از تفرقه میان نیروهای جریان انقلاب است لذا من امروز احساس وظیفه می‌کنم که برای تقویت جریان انقلاب تلاش کنم.
 
عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: یکی از تفریحات من این است که شب‌ها شایعات مربوط به خودم را می‌خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می‌کنم؛ می‌گویند ستادهای انتخاباتی من در سراسر کشور تشکیل شده و دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی نیز در خیابان جمهوری است؛ می‌گویند با یک مقام عالی‌رتبه دیدار انتخاباتی داشته‌ام و هر روز یک حرف و کار جدید درباره خودم می‌شنوم که خود از آن بی‌اطلاع هستم.
 
 
پیروز انتخابات ۹۶ از نظر باهنر

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد.
 
 
اصولگرایان بیش از 30 کاندیدا دارند

سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: کسانی که در حد کاندیداتوری ریاست جمهوری باشند در اردوگاه اصولگرایان کم نیستند و ما بیش از 30 کاندیدا برای انتخابات در نظر داریم اما الان نمی‌شود از هیچ کدام از آنها نام برد.
 
 
احمدی‌نژاد شهردار تهران نخواهد شد

یک عضو سابق حزب مؤتلفه معتقد است که شایعات درباره تلاش احمدی‌نژاد برای شهردار شدن در تهران، بی‌مورد است و بر فرض که هواداران او دنبال به‌ دست گرفتن كرسی‌های شورای شهر تهران باشند و موفق شوند، اما احمدی‌نژاد دنبال شهرداری تهران نخواهد بود بلکه او بیشتر به «پدرخواندگی» جریان متبوع خود و حتی «پدرخواندگی» در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌اندیشد.
 
 
صالحی: رقابت با روحانی را خلاف اخلاق و ادب می‌دانم

علی اکبر صالحی در بیانیه ای نوشته است: هیچ قصدی برای نامزدی ریاست جمهوری ندارم و رقابت با روحانی را خلاف اخلاق و ادب می‌دانم.
 
وی با بیان اینکه حد خود را می شناسم افزوده است: چنانچه این کمترین، چنین سودایی در سر داشتم، زمانی پای در این کارزار می‌نهادم که شرایط و موقعیّت برای حضور در این میدان به مراتب فراهم‌تر بود. امّا اینجانب هیچ‌گاه خود را آراسته به هنر‌ها و کمالاتِ لازم برای احراز این مقام ندانسته‌ام و همچنان بر این عقیده استوارم.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: