« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه معراجی‌ها ورقی از غم فراق خانواده شهداست، گفت: جبهه مدافعین حرم ریشه در دفاع مقدس دارد و امروز باید در سینما به آن توجه شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیوز، مهران رجبی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و تأثیرات آن در جامعه و بین عموم مردم، خواستار توجه هر چه بیشتر به فرهنگ دفاع مقدس شد و اظهار داشت: دفاع مقدس مانند نگینی در قلب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران درخشش دارد.

 

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: ژانر دفاع مقدس در سینما بسیار ارزشمند است؛ زیرا ابعاد مختلف هشت سال جنگ تحمیلی را تصویرسازی و واقعیت‌ها را بیان می‌کند.

 

رجبی با گذری به پشت جبهه‌ها و بیان دل‌تنگی‌های پدران و مادران رزمندگان اضافه کرد: بنده در مجموعه معراجی‌ها، نقش پدر یک شهید جاویدالاثر را بازی کردم؛ پدران و مادران زیادی وجود دارند که هنوز چشم‌انتظار فرزندان خود هستند.

 

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تأکید کرد: جبهه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) از دفاع مقدس سرچشمه گرفته است و اکنون مادران و پدران رزمندگان مدافع حرم همانند دوران دفاع مقدس چشم‌انتظار آمدن فرزندان خود هستند.

 

رجبی با اشاره به اینکه خیلی از پدران و مادران شهدا به رحمت خدا رفته‌اند، اضافه کرد: غم فراغ همانند دوران دفاع مقدس اکنون در فضای جبهه دفاع از حرم آل‌الله(ع) با لباس مدافعان حرم دیده می‌شود.

 

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه مجموعه معراجی‌ها یک ورق از غم فراغ خانواده‌های شهدا به‌ویژه شهدای جاویدالاثر است، تصریح کرد: اکنون هم خیلی از خانواده‌های شهدا با این درد دست به گریبان هستند.

 

رجبی ادامه داد: تا پدر نشده باشید، متوجه نمی‌شوید که چرا پدر و مادر، نگران فرزندان خود هستند و چقدر سخت است که فرزند را از دست بدهی ولی ندانی که کجاست.

 

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اظهار کرد: رفتن و نیامدن فرزندی که با خون دل بزرگ شده، قصه‌ای تلخ است؛ اما این شهادت‌ها برابر عظمت اسلام و روح وطن‌دوستی ناچیز است و اجری عظیم پیش خداوند متعال دارد./ فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین