« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
گزارش تصویری ؛
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده به مناسبت هفته ملی کودک که مقارن شد با ماه محرم ؛ امروز میزبان مهد کودک ها وپیش دبستانی ها ی این شهرستان بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده به مناسبت هفته ملی کودک که مقارن شد با ماه محرم با فضاسازی این دو مناسبت ؛ امروز 17 مهرماه میزبان مهد کودک ها وپیش دبستانی ها ی این شهرستان با حضور  رئیس بهزیستی و تنی چند از مسولان محلی  بود که با اجرای برنامه هایی از جمله قصه گویی ومعرفی شخصیت های حضرت رقیه  (س) و حضرت علی اصغر (ع) و برگزاری نقاشی با موضوع محرم و کودک و همچنین شعرخوانی و پذیرایی اجرا شد.



راضیه کبوتری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این هفته فرصت مناسبی برای آشنا شدن کودکان با سیره عاشورایی و شعار آزادی و ظلم ستیزی و انسان سازی امام حسین(ع ) است.


وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در تمام امور باید از دوران کودکی آغاز شود، اظهار کرد: بسیاری از فرهنگ‌سازی‌های صحیح همچون عبور از پل عابر پیاده ناشی از فرهنگ‌سازی در دوران کودکی در این زمینه است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: