« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
عضو حزب موتلفه گفت: زمینه‌های وحدت اصولگرایان و نیروهای انقلابی برای انتخابات سال ۹۶ در حال شکل‌گیری است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ حمیدرضا ترقی با اشاره به راهبُرد وحدت در بین اصولگرایان در انتخابات 96 اظهار کرد: اعتقاد به وحدت و انسجام در بین نیروهای مؤمن به انقلاب یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حال حاضر مطرح است. این بحث یک موضوع اجتناب‌ناپذیر و ضرورتی حتمی است.

وی تصریح کرد: برای وحدت حداکثری در بین اصولگرایان باید جمعی از افراد قابل قبول، مرکز ثقل این جریان را تشکیل دهند که این کار در حال انجام است. این جمع می‌تواند نقش بسیار مؤثری را در وحدت و انسجام بین آنها داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: باید برای تحقق وحدت فراگیر بین اصولگرایان، محوریتی مد نظر قرار گیرد که مورد قبول و باور همه این جریان باشد و اگر اختلافی هم به وجود آمد این اختلاف در مرجع خود که جامعه روحانیت مبارز است، مطرح و رفع شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تجربه موفق وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده درباره نقاط ضعف و قوت حرکت اصولگرایان در انتخابات‌های گذشته، زمینه‌های شکل‌گیری وحدت اصولگرایان و نیروهای انقلابی برای انتخابات 96 در حال انجام است و امید می‌رود این روند در انتخابات 96 تحقق 100 درصدی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: