« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
صوت
«هفتاد و سومین نفر» اثری است در بزرگداشت حماسه کربلا. قصه مظلومیت و رشادت، عطش و خون، آزادگی و جنگاوری، درجه ایمان به خدا و شهادت در راه اوست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حماسه کربلا بخشی جدانشدنی از زندگی شیعیان است.

در طول تاریخ هنرمندان مختلف به طرق خاص خودشان سعی در بازسازی این حماسه داشته‌اند تا یاد این بزرگترین حادثه تاریخ شیعه همواره در ذهن مسلمانان و جهانیان باقی بماند.

در این میان تعزیه از بزرگترین دستاوردهای ایرانیان بوده است. ترکیبی از موسیقی، نمایش با موضوعی مذهبی.

با پیشرفت تکنولوژی راه های بیشتری برای حفظ خاطرات محرم به جود آمد. از جمله نمایشنامه و کتاب‌های صوتی.

«هفتاد و سومین نفر» اثری است در بزرگداشت حماسه کربلا. قصه مظلومیت و رشادت، عطش و خون، آزادگی و جنگاوری، درجه ایمان به خدا و شهادت در راه اوست. کارهای هنری بی شماری در مورد حماسه حسینی صورت گرفته، اما این کار فضا و ژانری را انتخاب کرده است که فضای کربلا را زنده پیش روی مخاطب قرار می دهد. کارگردان هنری «هفتاد و سومین نفر» را «رضا اقتصادی» بر عهده داشته است. هنرمندانی همچون «شهاب حسینی»، «بهروز رضوی» و «حامد بهداد» به عنوان صدا پیشه در آن حضور داشته اند. موسیقی «امید روشن بین» نیز به خلق زنده تر فضا کمک شایانی داشته است.

می توانید این آلبوم را از فروشگاه های فرهنگی تهیه کنید یا با مراجعه به سایت بیپ تونز به صورت قانونی و با راعایت حقوق هنرمندان آن را دانلود نمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: