« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
به قلم سردار احمد خورشیدی
سومین درس عاشورا این است که یزیدان هر دوره در ظلم خود " حد یقف " ندارند و هر گام که شما عقب بروید او جلو می آید واین جلو آمدن و زیاده خوایی هرگز متوقف نشده و تمامی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سردار احمد خورشیدی نوشت:درس های عاشورا  بسته به هر زمان نو به نو می شود و به درد هر زمانی می خورد اصلا این عاشورا تمام نشدنی است و درسهای امروز عاشورا از دیدگاه من رزمنده ایرانی اینهاست :

 اولین درس عاشورا این است  رستگاری در دنیا و آخرت " تبعیت از امام حاضر " وابسته  است ودیدیم 72 تن در یکطرف میدان مطیع امام بودند و چند ده هزار نفر آن طرف میدان رود رو ایستادند اما نام و یاد این 72 تن تا ابد در دلها زنده مانده و مسلمان و غیر مسلمان یاد آنهارا زنده کرده ودوست دارند اما همین مردم ابدا یاد خوبی از آن لشکر پر تعداد نمی کنند و یا اصلا فراموش شده اند اما تا اسم ابوا لفضل را می بری اشکها و آه ها به پا می شود.
 

 دومین درس عاشور ودستگاه امام حسین (ع) این است که با این راهبرد می توان در برابر ظالمان جهان در هر شکلی ایستاد و پیروز گردید دقیقا مانند ایستادگی ایران اسلامی در برابر یزید زمان آمریکا است که هرچه عاشورایی تر عمل می کنیم دشمن به عقب می رود و مشکلات داخلی مان کمتر می شود.
 

 سومین درس عاشورا این است که یزیدان هر دوره در ظلم خود " حد یقف " ندارند و هر گام که شما عقب بروید او جلو می آید واین جلو آمدن و زیاده خوایی هرگز متوقف نشده و تمامی ندارد.

 
 درس بعدی عاشورا " بیعت نکردن عباس " است ، حتی اینکه وقتی  دشمن به حضرت باب الحوائج پیشنهاد بیعت می دهند ایشان می فرمایند اول باید از امام اجازه صحبت با شمارا داشته باشم واین یعنی ولایت پذیری کامل و آخر عشقبازی  است و دیدیم  که عباس چگونه پاسخ قاطعانه به دشمن داد  ،دشمنی که ادعای قوم و خویشی با اوراداشت.


 ودرس مهم دیگر عاشورا " الهاگ بخشی " و الگو پذیری " آن است به این معنا که از آن روز به بعد مظلومان جهان از عاشورا یاد گرفتند ودر برابر ظالمان ایستادند و به زندگی سعادتمندانه رسیدند .95/7/20
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: