« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
با هدف توسعه خدمات الکترونیکی در استان در شهرستانهای بهمئی، سی سخت، لنده و چرام دفاتر خدمات پستی راه اندازی می شود.
به گزارش آوای رودکوف ، مدیر کل پست کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای که با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مناسبت روز جهانی پست در اداره پست شهرستان کهگیلویه برگزار شد گفت: با هدف توسعه خدمات الکترونیکی در استان تا پایان سال در شهرستان های بهمئی، سی سخت، لنده و چرام دفاتر خدمات پستی راه اندازی و در آن ها خدمات سجلی از جمله ثبت نام کارت ملی هوشمند به مردم ارائه می شود.

جمال حسن زاده با اشاره به اینکه اجرای طرح فیبر نوری یکی از برنامه های اجرا شده در این شهرستان ها است گفت:  با انجام این طرح اداره کل پست استان این آمادگی را دارد که همه خدمات دستگاه های اجرایی را بر بستر فیبر نوری به مردم ارائه کند.

وی راه اندازی نخستین دفتر خدمات الکترونیک پست هوشمند کشور در مرکز استان را دومین برنامه مهم اداره کل پست استان در سال جاری و در راستای توسعه خدمات الکترونیکی عنوان کرد و افزود: در این دفتر همه خدمات الکترونیکی و اینترنتی در سطح استان به مردم ارائه می شود.

حسن زادهبا بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2 میلیون و 320 هزار مرسوله پستی در نقاط مختلف استان جابه‌جا شد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال حدود 4 میلیون 360 هزار مرسوله پستی بصورت پیشتاز، سفارشی و ویژه در سطح استان و کشور ارسال می شود./صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: