« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

آیا شما هم با مشکل باز نشدن تصاویر تلگرام تان روبرو شده اید؟ آیا نمی توانید عکس ها، فیلم ها و استیکر های تلگرام تان را با وجود سرعت خوب اینترنت تان باز کنید؟ ما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه می توانید این مشکل را حل کنید.

کلیک- همه عکس ها و شکلک هایی که در تلگرام دریافت می کنید، در فضایی به نام کش ذخیره می شود. این فضا خیلی سریع تر چیزی که فکر می کنید پر می شود. به اندازه ای که حتی ممکن است در عرض یک ماه صدها و یا شاید هزاران فایل درون این پوشه ایجاد شود که شما باید آن ها را به صورت دستی پاک کنید.

  • روش اول: پاک کردن حافظه

خیلی از کاربران تلگرام از اینکه با وجود خالی بودن حافظه گوشی باز هم تصاویرشان باز نمی شود گله مند هستند. برای حل این مشکل مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول: حافظه دانلود

در ابتدا به پوشه مدیریت فایل یا همان فایل منیجر گوشی مراجعه کنید. اطلاعات گوشی در حافظه داخلی یا کارت حافظه ذخیره می شود. در پوشه Telegram تمام فیلم ها، عکس و فایل هایی که دانلود کردید وجود دارد که می توانید این اطلاعات را حذف کنید و یا به کامپیوتر شخصی خود انتقال بدهید.

*مرحله دوم: حافظه کش

اگر به اینترنت وصل هستید آن را قطع کنید. data های شما در مسیر android/data/com.telegram.messenger به نام cache قرار گرفته است. تمام آن ها را پاک کنید. البته ممکن است پاک کردن آن ها کمی طولانی شود.

اصلا نگران نباشید. پاک کردن این پوشه باعث از بین رفتن پیام های دریافتی شما نمی شود. بعد از پاک کردن گوشی دوباره تصاویر برایتان لود می شود.

اگر برنامه شما باز و در حال اجرا است و با بستن برنامه باز هم مشکل وجود دارد، از نرم افزاربرای پاک کردن استفاده کنید.

*زمان پاک شدن

اینکه چقدر طول می کشد تا محتویات پوشه مورد نظر پاک شود کاملا به مدل گوشی شما و حجم آن بستگی دارد.

*روش دوم: قدیمی بودن نسخه تلگرام

پیشنهاد می کنیم دیتا خود را پاک کنید و جدیدترین نسخه تلگرام را نصب نمایید. بعد از این کار شما باید برای اتصال مشکلی نداشته باشید.

*روش سوم: اختلال با آی پی های ایرانی

گاهی اوقات مشکل به وجود آمده در لود شدن تصاویر تلگرام به دلیل استفاده از آی پی ایران است. در این مواقع اگر از فیلتر شکن به جای آی پی ایران استفاده کنید تا مشکل تان حل می شود.کلیک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین