« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
رئیس شورای شهر لنده عنوان کرد؛
رئیس شورای شهر لنده گفت:عزاداران حسینی هئیت های عزاداری از اول تا دهم محرم به صورت منسجم در شهرستان لنده سنگ تمام گذاشتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:غلام محمد مونه زاده رئیس شورای اسلامی شهر لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور عاشورایی دوستداران اهل بیت(ع) در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی  گفت:برگزاری مراسم عاشورای حسینی در شهرستان لنده  هرساله با شور و شعور بیشتری نسبت سال قبل برگزار می گردد که این نشان از ولایتمداری و عمق باورهای دینی مردم این شهرستان است.

رئیس شورای شهر لنده با بیان اینکه ؛ :بحث مکتب عاشورا و امام حسین(ع) جهانی است و نباید این حرکت عظیم دشمن شکن را به منطقه و یا فرد خاصی ربط داد افزود: در سطح شهرستان لنده  ،همه اقشار مردم بخصوص جوانان  در سوگ امام حسین(ع) و یارانش اشک ماتم ریختند و سنگ تمام گذاشتند که جای تشکر دارد و قطعا اجر و مزد خود را از خداوند تبارک و تعالی خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به افت فشار آب شهر لنده طی روزهای اخیر از مردم درخواست نموده تا با صرفه جویی در مصرف آب کما فی السابق همکاری لازم را بعمل آورند و خاطرنشان کرد شورای شهر لنده با جدیت تمام موضوع افت فشار آب را پیگیری و اطلاع رسانی خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: