« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
به بهانه ی مراسم پرفیض دعای کمیل و عزاداری سرور و سالار شهیدان در جوار گلزار شهیدان دهقان واقع در موگرمون لنده توفیقی حاصل شد تا این گزارش کوتا تقدیم شما خوبان شود و سخنی با مسولان نگاشته شود.
 پایگاه خبری آوای رودکوف : به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مراسم دعای پرفیض کمیل و عزاداری  در جوار گلزار ملکوتی شهیدان کاکا جان و شمس الله  دهقان واقع در روستای سرتنگ آزادی موگرمون  برگزار گردید .



شهید کاکاجان دهقان در عملیات والفجر8 در تاریخ 21بهمن ماه 1364 و شهید شمس الله دهقان در عملیات کربلای پنج در تاریخ23 دی ماه 1365 به درجه رفع شهادت نائل آمدند.



روستای سرتنگ آزادی در فاصله 15کیلومتری شهرلنده در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



و اما سخنی با مسولان .....

امروز این همه شکوه و اقتدار دست خوش دلاوری شیر مردان دوران هشت سال دفاع مقدس است و حالا پس از گذشت سال ها از آن دوران ثمره خون شهیدان را به چشمان خود می بینیم، این جایگاه عظیم و رفیع در سطح بین الملل و جهانی را مدیون خون شهدا هستیم پس ضروری است در حفظ یاد و خاطره آن ها و معرفی این چهره های تکرار نشدنی به نسل های بعد کمی تلاش خود را بیشتر کنیم!

قبور شهدا، زبان گویایی است که به عظمت روح جاوید آنان، شهادت می‌دهد و  گلزار شهدا به‌عنوان زبان گویایی که عظمت روح جاوید شهدا را به تصویر می‌کشد، حفظ قداست و مرمت آن یک ضرورت است که مسولان ما باید بیش از این به آن توجه نمایند.

و اما این مکان که تصاویر آن گویاست محل اسکان کسانی است که برای امنیت و عزت کشور از جان و مال خود گذشتند و امروزه و در چشم مردم امروزی نباید اینقدر مظلوم و ویرانه باشند پس .... می طلبد هرچه سریعتر نسبت به مرمت و بازسازی آرامگاه آنان اقدام شایسته ای صورت گیرد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: