« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از العالم، به نوشته روزنامه رای الیوم، روزنامه صهیونیستی معاریو، با اشاره به این‌که بشاراسد با این جمله به طور ضمنی اعلام کرد، پایانی نزدیک برای این جنگ وجود ندارد، این سوال را مطرح می‌کند که این جنگ چگونه پایان خواهد یافت و پس از جنگ در سوریه چه رخ خواهد داد؟

براساس این گزارش پروفسور "ایال زیسر"، از شخصیت‌های بخش تاریخ خاورمیانه و آفریقا در دانشگاه تل‌آویو که در رژیم صهیونیستی کارشناس امور سوریه محسوب می شود، می گوید: آینده خوبی را برای ساکنان مناطق شمالی فلسطین اشغالی پیش‌بینی نمی کند.

این کارشناس صهیونیستی می گوید که نتیجه پایان جنگ کنونی در سوریه، بدون تردید آغاز جنگ دیگری خواهد بود.

وی معتقد است که جنگ، سوریه را به 3 بخش تقسیم کرده است؛ یک بخش نظام سوریه به رهبری اسد بر آن حکومت می کند، بخش دیگر که متعلق به کُردهاست و بخش سوم منطقه‌ای است که ده‌ها و حتی صدها گروه مسلح برای حکومت بر آن با یکدیگر رقابت می کنند.

این کارشناس صهیونیست پیش‌بینی کرده است که با وجود تمام این مسائل بشار اسد در عرصه قدرت باقی خواهد ماند و به نظر نمی‌رسد، کسی یارای برکناری وی را داشته باشد، او به تدریج سایر مناطق از دست رفته را بازپس خواهد گرفت و به همین علت جنگ کنونی هرچند به شکل دیگری، همچنان ادامه خواهد داشت.

زیسر می گوید: هرچند که  داعش یکی از بازیگران مهم در سوریه است اما قدرتش در حال افول است.

همچنین منابع امنیتی صهیونیستی پیش بینی کردند، برخی از گرو‌ه‌های مخالف "اسرائیل" که در صدد عملیات تروریستی مانند بمب‌گذاری یا شلیک موشک و خمپاره هستند، در منطقه مرزی جولان اشغالی باقی خواهند ماند.

این منابع  تاکید کردند که ارتش "اسرائیل" نیز عقیده دارد که پایان جنگ در سوریه به حزب الله این امکان را می دهد که  مجدد توجه خود را روی "اسرائیل" متمرکز کند، با این تفاوت که نیروهای حزب الله این‌بار با تجربیات بسیار و تجهیزات پیشرفته به میدان خواهند آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: