« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملکرد بانک های عامل این استان در خصوص پرداخت تسهیلات برای ایجاد سرمایه گذاری، اشتغال و رونق و رفع موانع تولید به زودی بررسی و مورد ارزشیابی قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ مجید محنایی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: بانک های کم کار استان در زمینه پرداخت این گونه تسهیلات برای ارائه توضیحات لازم، تعیین تکلیف و رفع مشکلات پرداخت به بانک مرکزی مربوطه در تهران معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: عناصر دخیل در پرداخت محدود تسهیلات رونق و یا رفع موانع تولید در استان اعم از بانک، دستگاه اجرایی و متقاضی مشخص و گزارشی در این راستا تهیه و در نشست های بعدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه شود.

محنایی اظهار داشت: چنانچه متقاضیان دریافت تسهیلات رونق و یا رفع موانع تولید پس از گذشت 15 روز به بانک های عامل استان مراجعه نکنند، باید طرح دیگری توسط دستگاه اجرایی مربوطه تعیین و جایگزین آن شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود که مسئولان اجرایی و مدیران عامل بانک ها راهکارهای لازم برای شتاب بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق و یا رفع موانع تولید در استان را ارائه دهند.
محنایی ابراز داشت: نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به طور منظم و مستمر برگزار می شود و در آن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار در 2 بخش صنعتی و کشاورزی به دقت بررسی می شود و راهکارهای لازم برای بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید ارائه خواهد شد.

وی به ثبت ‌نام واحدهای مشکل‌ دار در سامانه بهین‌ یاب اشاره کرد و گفت: این واحدها تا 15 مهرماه در سامانه بهین‌ یاب ثبت‌ نام کرده اند و برخی از این واحدها به بانک معرفی شدند و انتظار می‌ رود، بانک‌ های مربوطه ظرف یک ماه آینده به واحدهای معرفی شده تسهیلات ارائه کنند.
وی یادآور شد: دولت 450 میلیارد تومان برای خروج واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید به استان اختصاص داده است.

محنائی ادامه داد: برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده اقدامی نکرده اند و عملکرد آنها  مورد بررسی و ارزیابی قرار می ‌گیرد و قطعا گزارش آن به مرکز کشور ارسال خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین