« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آل‌سعود خائن این روزها خیال توطئه در کشورهای شیعه‌نشین را دارد، گفت: ما اطلاعات کامل داریم که آل‌سعود با همکاری رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد توطئه در کشور ما هستند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در آئین اختتامیه کنگره ملی سرداران و 3000 شهید خراسان‌شمالی بابیان اینکه پایداری انقلاب اسلامی ما در "نه گفتن به‌نظام سلطه" است، اظهار داشت: ملت ما قدردان شهدا هستند و هرچه پیش می‌رود این موضوع بیشتر نمایان می‌شود. امنیتی که امروز در کشور ما پایدار است، ثمره خون پاک شهداست و اگر در یک جامعه‌ای امنیت نباشد، در آن جامعه قطعاً رشد و ارتقاء وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان همواره به‌دنبال گرفتن امنیت از کشور ما بوده‌اند اما جوانان غیور ما با جان‌فشانی در صحنه ورود پیدا کرده و هنوز هم این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی که از ابتدای انقلاب اسلامی از توطئه‌های خود ناامید شده بود، حادثه 11 سپتامبر را به‌وجود آورد و بعد از آن ابتدا به افغانستان و عراق حمله کرد تا ایران را در محاصره خود دربیاورد، تصریح کرد: بعداً از آن‌که حمله و محاصره آن‌ها انجام شد، تلاش کردند در ابعاد مختلف تشنج داخلی در کشور ما ایجاد کنند و حدود 6 سال به‌دنبال این تجاوز بودند تا بعد از آن حمله نظامی انجام شود.

سال‌های 84 تا 86 احتمال حمله به کشور وجود داشت

سرلشکر جعفری ادامه داد:‌ از سال 84 تا 86 نیروهای نظامی ما در آمادگی کامل به‌سر می‌بردند و احتمال حمله به کشور وجود داشت اما آمریکایی‌ها به‌دلیل درسی که از ناحیه رزمندگان ما در دفاع مقدس گرفته بودند و همچنین ترسی که از حمله به‌خاطر روحیه ملت ما داشتند، شکست را احساس کردند.

وی با اشاره به وقوع جنگ عراق و حضور آمریکایی‌ها در این کشور اظهار داشت: مردم عراق از حمایت‌های مردم از نظام دینی و انقلاب اسلامی و مقاومت در جنگ تحمیلی درس گرفتند و کشور ما را الگوی برای مقاومت خود انتخاب کردند.

اطلاعاتی از توطئه آل‌سعود و آمریکا علیه کشور داریم

به‌گزارش تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آل‌سعود خائن این روزها خیال توطئه در کشورهای شیعه‌نشین را دارد و ما اطلاعات کامل داریم که آل‌سعود با همکاری رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد توطئه در کشور ما هستند، گفت:‌ دشمنان به‌خیال پوچ خود می‌توانند ناامنی در استان‌های شرقی ما همچون سیستان و بلوچستان ایجاد کنند درحالی که الحمدالله امروز شاهد امنیت بالایی در این استان همچون تهران هستیم.

وی افزود: در انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف همچون امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی، سیاست خارجی وغیره ما شاهد امداد الهی بوده‌ایم و این موضوع روحیه ایستادگی و مقاومت مردم را بیشتر می‌کند. همچنین عزت، اقتدار و عظمت و نام ایران که به برکت انقلاب اسلامی در دنیا الگویی شده، دستاورد و حاصل خون شهداست و باید قدر آن را بدانیم و بدانیم که در ایران چه گذشت و انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، یمن و حتی در جهان چه تأثیری داشت.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: دفاع مقدس درس‌های زیادی داشت که برای دیگران صادر شد و امام راحل همواره به جنگ به چشم یک "نعمت" نگاه می‌کرد که ما امروز منظور ایشان را متوجه می‌شویم. دشمن از ابتدای انقلاب قصد داشت بخشی از خاک ما را گرفته و نگذارد انقلاب اسلامی پا گرفته و صادر شود درحالی که الحمدالله در دفاع مقدس این موضوع بلعکس شد.

امروز به یک "ابرقدرت بزرگ جهانی" تبدیل شده‌ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دشمنان جنگ را ادامه دادند که ما از علم و پیشرفت عقب بمانیم اما الحمدالله ایستادگی‌های مردم و رزمندگان سبب شد که امروز به یک ابرقدرت بزرگ جهانی تبدیل شویم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه قدرت ما برگرفته از "ایمانِ مردم" است، تاکید کرد: ابرقدرت‌ها اگر بخواهند قدرتشان را با ایران اسلامی مقایسه کنند، قطعاً کم می‌آورند.

دشمنان می‌دانند برای حل مشکلات سوریه باید دست به دامن ایران باشند

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش‌های اقتصادی و بخش‌های دیگر که مربوط به زندگی مردم می‌شود، مشکلاتی داریم که امیدواریم دولت‌مردان بتوانند با روحیه جهادی این مشکلات را برطرف کنند، اظهار داشت: دشمنان با تشکیل داعش جمعیت زیادی از شیعیان و اهل‌تسنن را به شهادت رساندند اما امروز آن‌ها می‌دانند برای حل مشکلات و جنگ سوریه باید دست به دامن ایران باشند و از سوئی تحلیلگران آمریکایی به این موضوع در رسانه‌های خود اذعان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در عراق وقتی نتیجه نگرفتند از درون اسلام و جریان ضدشیعه، داعش را تشکیل دادند و مشکلاتی به‌وجود آوردند اما نتوانسته‌اند به مناطق شیعه‌نشین برسند.

بخش‌های زیادی از عراق بازپس‌گرفته‌ شده است

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه اگر حکم جهاد علما نبود، امروز آن‌ها به کربلا و نجف می‌رسیدند، افزود: با کمک الهی و همت رزمندگان امروز بخش‌های زیادی از عراق باز پس گرفته‌شده و امروز نیز رزمندگان در تلاش برای بازپس‌گیری موصل از دست داعش هستند.

وی با بیان اینکه قدرت شیعه با الگوگیری از انقلاب اسلامی امروز توانسته است در عراق ادامه پیدا کند که از آن جمله می‌توان به راهپیمایی اربعین که اثرات عمیقی دارد اشاره کرد، گفت: وحدتی که امام راحل همواره انتظار داشت در حج اتفاق بیفتد، امروز در راهپیمایی اربعین نمود پیداکرده است.

عربستان تلاش دارد در کشورهای شیعه‌نشین تفرقه و ناامنی ایجاد کند

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در بخش دیگری از سخنانش به خیانت عربستان سعودی اشاره داشت و گفت: عربستان در کشورهای شیعه‌نشین تلاش دارد، تفرقه و ناامنی ایجاد کند که الحمدالله تاکنون موفق نبوده است.

وی بابیان اینکه اکنون در "جهاد اکبر" قرار داریم، افزود: جهادی که امروز ما در آن قرار داریم، اطاعت‌نکردن از دشمنان و کافران است و نباید در این شرایط که جنگ نرم شکل‌ گرفته، به دشمنان اعتماد کنیم. ما همواره به دشمنان "نه" گفته‌ایم اما اکنون به‌دلیل جنگ نرم بعد از توافقات هسته‌ای و برجام و در شرایطی که نفوذ ایجاد شده است، خطر جنگ نرم وجود دارد اما متأسفانه برخی از مسئولان به آن توجه ندارند.

برخی مسئولان کشور توجهی به جنگ نرم ندارند

سرلشکر جعفری با تاکید براینکه برخی از مسئولان ما توجهی به جنگ نرم ندارند، گفت: مسئولان نگاه دیگری برای حل مشکلات کشور دارند. لازم است بگوئیم که هیچ‌گاه سراغ نداریم کشوری مسلمان به غربی‌ها اتکا کرده باشد و غربی‌ها اجازه رشد به آنها داده باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه ایران اسلامی محبت‌های الهی و منابع خدادادی زیادی دارد که می‌توانیم با اتکا به ایمان و درس‌هایی که از شهدا گرفته‌ایم از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: در وصیت‌نامه شهدا به تمام ما توصیه‌شده است که به یاری از دین، حفظ انقلاب اسلامی و حفظ حجاب کوشا باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین