« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: ساعت تربیت بدنی برای دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم افزایش می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مهرزاد حمیدی اظهار کرد: از سال آینده یک ساعت به درس تربیت بدنی پایه یازدهم و سال بعدی 2 ساعت درس تربیت بدنی به پایه دوازدهم اضافه می‌شود.

وی افزود: طبق پیش بینی‌هایی که بر اساس آمار نیروهای بازنشسته داریم طی 2 سال آینده حدود 4 هزار نفر کمبود نیرو خواهیم داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مکاتباتی با دانشگاه فرهنگیان و مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیروی انسانی داشته‌ایم تا در سهمیه هایی که پیش بینی می‌شود، هم در پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و هم در سهمیه‌هایی که از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می شوند این کمبود نیروی انسانی را مد نظر قرار دهند.

حمیدی ادامه داد: سه ساعت از سایر دروس در متوسطه دوم کم شده و به درس تربیت بدنی اضافه شده که ساعات آن به 6 ساعت رسیده است و باید بر اساس نیازسنجی‌ها و فاصله‌ای که ایجاد شده است نیروی انسانی متخصص به کار گرفته شود.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید طرح «مدرسه قهرمان» و «کانون قهرمان» را کلید می‌زنیم و طرح مسابقات ورزشی مدارس که سال گذشته در چند رشته بطور آزمایشی اجرا کردیم و امسال در همه رشته‌ها طرح مدرسه قهرمان و کانون قهرمان را اجرا می‌کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: رشته‌هایی که امکان اجرای آن در مدارس وجود نداشته باشد به صورت کانون قهرمان و رشته‌هایی که امکان اجرای آن در مدارس وجود دارد به صورت مدرسه قهرمان اجرا می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته روی این طرح‌ها مطالعاتی صورت گرفته و بعد از اجرای موفقت آمیز آن به صورت آزمایشی، امسال به صورت رسمی در همه مدارس اجرا می‌شود./انا



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: