« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
آوای رودکوف : رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: نیروهای انقلابی باید مرزبندی نداشته باشند و یک اخلاق مدلی سیاسی می‌توانیم تعریف کنیم و این موضوع با بصیرت شکل می‌گیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عزت‌الله ضرغامی امشب در همایش در امتداد امام در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه در جمع نیروهای انقلابی و پیرو گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خداوند دین خودش را حفظ می‌کند و باید از این آزمایش سربلند بیرون بیاییم.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه با تقسیم‌بندی جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌توانم ارتباط برقرار کند و هر کس که شاخص انقلاب را رعایت کند انقلابی و پیرو خط امام راحل است، گفت: باید خودمان را درست بشناسیم.

وی با بیان اینکه گاهی سابقه‌های انقلابی برخی افراد در فضای سیاسی رنگ باخته است، گفت: مرزبندی خوب و بد داریم که در فتنه مقام معظم رهبری مرزبندی خوب را مشخص فرمودند و مرزبندی این کارشناس مسائل سیاسی افرادی با من تماس می‌گرفتند چرا امام مهربان را این‌گونه معرفی می‌کنید و ما را تهدید می‌کردند.

ضرغامی با اشاره به اینکه سران فتنه نتوانستند در ماجرای فتنه از ضدانقلاب، مطرب فراری، منافقان و... خود را جدا و مرزبندی با آنان ایجاد کنند، افزود: موسوی آگاهانه می‌دانست چه اتفاقی می‌افتد و کروبی نمی‌دانست و در روزهای نخست به او گفتم که بگو مثل فتنه‌گران نیستم که نتوانست و در این مسیر افتاده بود.

 

ضرغامی با اشاره به اینکه برخی نتوانستند مرزبندی بین خود و فتنه‌گران ایجاد کنند و حتی در صحنه دردآور عاشورا نگفتند کسی که تکیه امام حسین(ع) را آتش زده از ما نیست، تصریح کرد: برخی سراغ متشابهات می‌روند تا راه امام راحل را تحریف کنند که اگر به بعد و قبل آن نگاه کنیم می‌بینیم ادعای این افراد واهی است.

وی با تاکید بر اینکه محکمات امام راحل مشخص است، خاطرنشان کرد: امام راحل در بیان محکمات به وضوح و به‌صورت کاملا مشخص مواضع را بیان فرمودند و مقابله با استکبار، خدمت به مردم و استقلال کشور از جمله این محکمات است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مدیریتش بر این سازمان در یک‌سال نخست فعالیت دولت یازدهم، عنوان کرد: در انصراف مردم از یارانه‌ها که دولت مطرح کرد، صدا و سیما همراه بود و ما نکاتی را در موارد مختلف به دولت‌مردان می‌گفتیم.


ضرغامی با بیان اینکه باید کینه دشمن را در دل نگه داشت، متذکر شد: بسیاری از مسؤولان که در موضوع برجام تلاش می‌کردند، امروز از به نتیجه نرسیدن برجام گله و سؤوال می‌کنند.


وی به این نکته اشاره کرد که امام راحل در زمانی که ملت ایران توسط بیگانگان تحقیر می‌شد، عزت را به کشور برگرداندند و انقلاب در وجود همه جوانان انقلابی قدرت ایجاد کرد و گفت: تعطیل کردن سفارت آمریکا تا اشک ریختن سربازان نیروی دریایی آمریکا ناشی از روحیه قوت ملت ایران است که به برکت پیروزی انقلاب ایجاد شد.


این کارشناس مسائل سیاسی چشم دوختن هر روز برخی مدیران به اینکه آمریکا چه امتیازی به ایران می‌دهد را آسیب مدیریت کشور بیان کرد و یادآور شد: آمریکا در قالب یک مدل رفتار می‌کند و برخی خواص نادان می‌گویند ما از موضع مقتدر می‌رویم و مذاکره می‌کنیم در حالی که آمریکا به اهداف دیگری در این مسیر دست پیدا کرده است.


به گفته این مسؤول، آمریکا ایران قدرتمند را در کشورهایی که از ایران الگوبرداری کرده‌اند، ضعیف و تسلیم آمریکا نشان می‌دهد و از موضوع مذاکرات به این عنوان یاد می‌کند که ایران در مقابل آمریکا کوتاه آمده است.

وی به برخی رخ‌دادهای انجام گرفته در جریان مذاکرات اشاره کرد و گفت: دشمن با تصاویر کار می‌کند و امروز شاهدیم مرزبندی‌های عجیبی بین نیروهای انقلابی به‌وجود می‌آید که مرزبندی بد است و همین است که نمی‌گذارد کارها به نتیجه برسد.

ضرغامی با تصریح بر اینکه دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و کشور صاحب و ولی‌امر دارد و مردم پای امر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند، افزود: نیروهای انقلابی باید اتحاد خویش را حفظ کنند و مشارکت حداکثری برای اقتدار نظام مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در سال‌های پیشتر برخی به معظم‌له می‌گفتند ما به رای کمی و مدیریت‌شده نیاز داریم که مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب چنین موضوعی نبوده است.

این مسؤول فضای مجازی را مقوله‌ای جدید و کاملا متفاوت برشمرد و اضافه کرد: نیروهای انقلابی باید مرزبندی نداشته باشند و یک اخلاق مدلی سیاسی می‌توانیم تعریف کنیم و این موضوع با بصیرت شکل می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: