« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
آوای رودکوف :امام‌جمعه موقت تهران گفت: کسانی که خواستار پیوستن ایران به جامعه جهانی هستند و فکر می‌کنند بدون آمریکا نمی‌شود زندگی کرد حیات انقلابی و حسینی ندارند.

 به گزارش تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران، گفت: هدف قیام امام حسین(ع) مقابله با ظلمت و ظلم بود و ایشان کشته شدن در راه حق را عزت و سازش با جریان کفر و نفاق را ذلت می‌دانستند. وی ادامه داد: از امتیازات قیام امام حسین(ع) هدف‌دار بودن، با برنامه پیش رفتن و از ابتدا تا پایان عزت را در مقابل ذلت دیدن بود.

 خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به جنایات جنگی عربستان در یمن تصریح کرد: جنایات جنگی عربستان در یمن و در مقابل چشمان مدعیان دروغین حقوق‌بشر و مجامع بین‌المللی و دبیرکل رسوای سازمان ملل که بیش از  140 نفر را در یک مجلس عزاداری به خاک و خون کشیدند، موجب شرمساری است.

وی ادامه داد: امروز هم ابوسفیان زمان آمریکای فریبکار ظالم است و عربستان و اسرائیل کودک‌کش تجلیات استکبار جهانی در عالم هستند. آیت‌الله صدیقی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های جهانی مبنی بر پیوستن ایران به جامعه جهانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی صولت قدرت‌های استکباری را در هم شکست و « ما می‌توانیم» را در تجربه نشان داد. پیوستن به جامعه جهانی ملت ایران را به وابستگی زمان قاجار و پهلوی خواهد برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: