« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
معاون پیشگیری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف سیگار بین دانش‌آموزان و مصرف قرص‌های روانگردان بین دانشجویان استان رواج یافته است.
آوای رودکوف :سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با ایلنا از گچساران افزود: رواج مصرف سیگار و قرص‌های صنعتی و روان‌گردان در بین دانش‌آموزان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد زنگ هشداری برای مسئولان است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه‌های این استان خبرداد و اظهارداشت: در این تفاهم‌نامه نظارت بر خوابگاه‌ها و برگزاری جلسات آموزشی و پیشگیری از مصرف داروهای صنعتی پیش‌بینی شده است.

 معاون پیشگیری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشندگان مواد صنعتی و قرص‌های روان‌گردان وعده‌هایی چون شب بیداری  و افزایش هوش و توانایی را هنگام فروش مواد صنعتی و قرص‌های روان‌گردان به خریداران خود می‌دهند.

حسینی به آمارهای دانش‌آموزان سیگاری و دانشجویان استفاده کننده از مواد صنعتی و قرص‌های روان‌گردان در کهکیلویه و بویراحمد اشاره‌ای نکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: