« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
رییس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد؛
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال جاری با افزایش تصادفات فوتی در سطح حوزه های شهری روبه رو بوده ایم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رییس پلیس راهور فرماندهی استان در گفت و گو با خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" افزود: 50 تا 60 درصد تصادفات درون شهری استان مربوط به عابرین پیاده است.

 وی همچنین ادامه داد: بلوارهای حاشیه شهر خطرسازترین معابر در حوزه شهری هستند که دلیل آن نبود دوربین های کنترل سرعت و عبور پراکنده عابرین در این مناطق است.

سرهنگ خوشوقت با اشاره به نبود سیستم مانیتورینگ ثبت تخلف در سطح شهر یاسوج، عنوان کرد: اجرای این سیستم به عهده مهندسی ترافیک شهرداری استان می باشد که با توجه به تأمین نبودن اعتبار 3 میلیارد تومانی آن تاکنون در سطح شهر اجرایی نشده است.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر  اینکه مردم باید با رعایت قوانین به یکدیگر احترام بگذارید ، تلفن همراه را در حین رانندگی همراه ناخلفی دانست که منجر به اتفاقات ناگوار می شود.

وی در پایان از دستگاههای فرهنگ ساز تقاضا کرد که جهت کاهش دادن رفتارهای پرخطر در رانندگی نظیر بستن کمبربند ایمنی، رعایت فاصله مناسب در حین رانندگی و توجه به چراغ قرمز در چهاره ها به پلیس راهور استان کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: