« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
آوای رودکوف : داماد عربستانی، نوعروسش را تنها دو ساعت پس از پایان مراسم عروسی طلاق داد.

به گزارش العالم، پس از آن که عروس خانم تصاویری از مراسم عروسی را از طریق اینترنت برای برخی دوستان خود فرستاد، داماد عصبانی او را طلاق داد.

بهانه داماد برای طلاق دادن عروس آن است که وی در زمان عقد، شرط کرده بود که همسرش از شبکه های اجتماعی اینترنتی استفاده نکند و تصاویری را از این طریق منتشر نسازد.

ظاهرا تحقق این شرط برای عاقد به اثبات رسیده و عروس خانم هم مجبور به پذیرش آن شده است.

گفتنی است، برخی مذاهب اهل سنت، شرایط عقد ازدواج و طلاق را کاملا برعکس در نظر می گیرند، زیرا از نظر اسلام، جاری شدن عقد ازدواج ساده است و نیاز به شاهد ندارد، اما طلاق به شاهد نیاز دارد و به سادگی ممکن نیست؛ اما در برخی مذاهب، برای ازدواج شرطِ عجیبِ وجود شاهد و آشکار کردن ازدواج برای دیگران را در نظر گرفته اند، اما طلاق نه تنها به شاهد نیاز ندارد، بلکه مرد می تواند به روش های عجیب از جمله شرط گذاشتن و ... در یک لحظه و با گفتن یک عبارت یا تعیین یک شرط، همسرش را حتی "سه‌طلاقه" کند، که این روش‌ها بعضا تمسخرآمیز و در بردارنده توهین و اهانت به شخصیت زن است و با آموزه‌های اسلام اصیل تعارض آشکار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین