« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
غلام‌محمد زارعی در بازدید از ایرانسل؛
ابراز امیدواری نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در زمینه خدمت‌رسانی بیش از پیش ایرانسل به زائران اربعین حسینی
 پایگاه خبری آوای رودکوف: در جریان بازدید اخیر نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ایرانسل ؛ این نمایندگان ابراز امیدواری کردند ایرانسل در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین موفقیتی بیش از سال گذشته را به دست آورد.

غلام‌محمد زارعی، نماینده دنا و بویراحمد  در مجلس شورای اسلامی در این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: «ایرانسل به عنوان قوی‌ترین اپراتور تلفن همراه ایران در حوزه اربعین باید حضور گسترده‌ای داشته باشد و با توجه به اینکه هر ساله شاهد حضور تعداد بیشتری از زائران در این اجتماع حسینی هستیم، لازم است تلاش بیشتری نسبت به سال قبل برای ارائه خدمات ارتباطی به زائران انجام شود.»

وی افزود: «با توجه به اقدامات خوبی که ایرانسل برای تقویت شبکه و خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) انجام داده امیدواریم زائران عزیز امسال کیفیت خوبی در ارتباطات را تجربه کنند.»

زارعی همچنین درباره ارزش بین‌المللی فعالیت‌های ایرانسل در ایام راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی ادامه داد: «هرچه خدمات بیشتر همراه با سرعت بالاتر فراهم شود کار بسیار ارزشمندتر خواهد بود و هرقدر بتوانیم در بین کشورهای منطقه و سایر کشورها توانمندیمان را در حوزه‌های ارتباطی، علمی و فنی نشان دهیم، ارزش‌های بین‌المللی ایجاد کرده‌ایم.»

به گزارش آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی ایرانسل ؛ کارشناسان ایرانسل از مدتها پیش، با برگزاری جلسات هفتگی و انجام بازدیدهای منطقه‌ای، نسبت به برطرف کردن برخی مشکلات احتمالی در زمینه پوشش شبکه اقدام کرده‌اند. همچنین از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی سایت‌های دائمی در مناطق مرزی، بویژه در محل‌های تجمع زائران در شهرهای مهران، چزابه و شلمچه، برنامه‌ریزی جهت بروزرسانی سایت‌های موجود در مناطق فوق، برنامه‌ریزی جهت ارسال و راه‌اندازی سایت‌های سیار در مناطق مرزی، ارائه بسته‌های جدید رومینگ و امکان فعال‌سازی آن از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من» و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برپایی مراکز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام کارشناسان مرکز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت‌رسانی به زائران در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: