« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
پرکارترین وزیر دولت دهم در زادگاهش اردبیل کاندیداتوری خود را برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش آوای دنا، علی نیکزاد در حاشیه جلسه کار گروه مسکن و حمل و نقل اردبیل در گفت‌و گو با فارس در اردبیل و در پاسخ به این سئوال که در انتخابات آماده رقابت با رقبا است، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که از گروه یا جریانی خاص در انتخابات حاضر می‌شوید، سکوت کرده و پاسخی نداد.

وزیر راه و شهرسازی از توضیح بیشتر در خصوص کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری خودداری کرد و گفت: بعداً در این زمینه به صورت مفصل سخن خواهم گفت.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حق جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
0
درسال حماسه سیاسی ودرانتخابات ریاست جمهوری ، جهت ادای دین به جامعه امروزی وآیندگان مابه کسی رای می دهیم که به مردم امید به زندگی ببخشد . چراکه بی تفاوتی دولتها باعث شده مسن ترها نسبت به آینده مضطرب ونگران باشند وجوانان نیز ازبیکاری به آینده بی علاقه ، افسرده ودچارروزمرگی شده باشند . ، پس اولا" برای سرپرستان خانوار حداقل بیمه بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی سهم دولت درنظر گرفته وبه حساب تامین اجتماعی واریزنماید وسهم افراد اختیاری باشد . دوما" برای جوانان بیکارمقرری ماهیانه درنظر بگیرد . متاسفانه نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچگونه اقدامی نکرده اند . به عبارتی مانند ملی شدن نفت وگازومنابع طبیعی، منابع انسانی یعنی آحادجامعه نیزملی اعلام بکند. زیرا آرامش حق ما ست. لطفا" اطلاع رسانی کرده وبادیگران درمیان بگذارید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: