« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
در پی انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری لبنان،
روزنامه "اسراییل تودی"، که از رسانه های نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، نوشت که در جریان انتخاب میشل عون به ریاست جمهور لبنان، "بزرگ ترین برنده" سید حسن نصرالله است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  العالم، روزنامه "اسرائیل تودی" نوشت: "رییس جمهور شدن عون به معنی آن است که سعد الحریری و عربستان سعودی در برابر نصرالله و ایران پرچم سفید برافراشتند". این روزنامه مدعی شد که انتخاب عون به حزب الله و ایران اجازه می دهد لبنان را تسلیم خواسته های خود سازند. 



"اسرائیل تودی" افزود: "عون کوشید از قدرت سیاسی اش برای ایجاد ائتلاف استراتژیک دراز مدت با نصرالله استفاده کند. به همین دلیل، بر خلاف گذشته، که مارونی ها به فرانسه، آمریکا یا اسرائیل اتکا می کردند، این بار عون و مارونی ها سرنوشت خود را با سرنوشت نصرالله و ایران گره زدند".  


سعد الحریری و پادشاه عربستان

"اسرئیل تودی" با اشاره به اینکه کفه ترازو در سوریه و عراق به نفع ایران استع و این سه کشور از حمایت روسیه نیز برخوردارند، خاطر نشان کرد که آمریکا بر خلاف آنان، نقش محسوسی در منطقه ایفا نمی کند.  
عون، رییس جریان آزاد ملی لبنان، با 83 رای موافق از مجموع 127 رای به عنوان رییس جمهور لبنان انتخاب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: