« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: طبیعی است که وقتی بازی نمی‌کردم یکسری از تیم‌ها به من پیشنهاد دادند ولی من تا آخر فصل با استقلال قرارداد دارم.
به گزارش آوای رودکوف ، بهنام برزای بعد از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خدا را شکر که توانستیم به برتری برسیم و زحماتمان به بار نشست. خود من هم در دقایقی که در زمین حضور داشتم تلاش کردم که خواسته‌های منصوریان را در زمین پیاده کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمتر بازی می‌کند، گفت: سرمربی تیم منصوریان است و هرچه او بگوید من می‌پذیرم.

 

خبرنگاری گفت شما بعد از بازی با پیکان که گل زدید دیگر اصلاً بازی نکردید که برزای پاسخ داد: همانطور که گفتم این نظر علی منصوریان است هروقت به زمین رفتم تمام تلاشم را کرده‌ام و امروز هم خداراشکر می‌کنم که وقتی به زمین آمدم تیم برنده شد.

 

برزای در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش از استقلال مطرح می‌شود، گفت: هر بازیکنی روی نیمکت بنشیند ناراحت می‌شود، خودم به خودم همیشه تلقین می‌کنم که همیشه وقتی به زمین رفتم بهترین عملکرد را داشته باشم. حتی اگر برای 5 دقیقه در زمین باشم. دیدید که مقابل پیکان هم در همان دقایقی که بازی کردم موفق به گلزنی شدم. امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود.

 

وی افزود: البته پیشنهادهایی است و نمی‌توانم آنها را کتمان کنم. مثلاً وقتی بازی نمی‌کنم تیم‌های دیگر به من پیشنهاد می‌دهند ولی من با استقلال تا آخر فصل قرارداد دارم و این نظر باشگاه است که من در استقلال باشم یا خیر.

 

برزای در خصوص اینکه گفته می‌شود وی 90 درصد از سال گذشته طلب دارد، گفت: باشگاه قول‌هایی داده که ان‌شاالله مشکلات ما برطرف شود.

 

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: