« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
آوای رودکوف -به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از وبسایت مصری "بوابه ویتو"، ضاحی خلفان مقام نظامی امارات در توییتر نوشت: «معنی ندارد که کشورهای عربی تا این اندازه با ایران مدارا کنند و باید در پی تجاوز به مکه همه دیپلمات های ایرانی را از کشورهای عربی اخراج کرد؛ چرا که این مسئله بیشتر با دستورات دین اسلام مطابقت دارد.»

 
ضاحی خلفان، چهره نظامی و سیاسی نزدیک به ولیعهد دبی در ادامه ادعاهای خود افزود: «امنیت کشورهای عربی حکم می کند که ایران را باید تحریم کرد... چه اقدامی بالاتر از تهدید مکه؟... ایران بداند که امنیت کشورهای عربی حوه خلیج [فارس] بازیچه نیست.»

 
خلفان ادامه داد: «ایران کشوری است که بزرگانشان امام حسین را کشتند و اینک برای او گریه می کنند و از انقلابی های عرب حمایت بعمل می آورند. ایرانی ها را تنها با شیوه خودشان می توان از کرده هایشان بازداشت.»
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اسماعیل
|
Russian Federation
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
این مقام احمق اماراتی خیلی غلط کرد چنین حرفی را زد . بهتر است شما خبر گزاری ها صحبت های چرت و پرت این ننه مرده های زنازاده را هم چاپ نکنید و انتشار ندهید. مگر هر خری در مورد ایران صحبت کرد ما باید بدانیم.
سید رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
مرگ بر تفکر وهابی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: