« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با تاکید بر اینکه ما از قوه قضائیه انتظار داریم که با این مسائل به شدت برخورد کند، گفت: دانش‌آموزان خرد‌سال به علت کمبود امکانات و مشکلات جدی، در کانکس تحصیل می‌کنند ولی عده‌ای این‌گونه اختلاس انجام می‌دهند.
به گزارش آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد اظهار کرد: بحث‌های چون اختلاس، دریافت حقوق‌های نجومی، اشرافی‌گری و میل بعضی از مسؤولان به تجمل‌گرایی و لوکس بودن بسیار ناراحت‌کننده است و ما نگران هستیم.

 
وی ادامه داد: با وجود فقر، بیکاری و مشکلات مختلف که در کشور وجود دارد، در این وانفسا، عده‌ای اختلاس می‌کنند و میلیاردها بر می‌دارند و این امر مایه شرمندگی و ناراحتی است.

 
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه ما از قوه قضائیه انتظار داریم که با این مسائل به شدت برخورد کند، گفت: جوانان ما در سال‌های دفاع مقدس پر‌پر شدند و اکنون به عنوان مدافعان حرم با کمترین امکانات برای دفاع از نظام و کشور شهید می‌شوند و بچه‌های خرد‌سال ما در مدارس به علت کمبود امکانات و مشکلات جدی، در کانکس تحصیل می‌کنند و عده‌ای این‌گونه اختلاس انجام می‌دهند.

 
ناصری‌نژاد با تاکید بر اینکه صندوق فرهنگیان از قشرهای پایین و مستضعف جامعه است، بیان کرد: ما به عنوان نماینده مردم درخواست داریم که با اینچنین موارد برخورد شود و فقط صرف حرف زدن نباشد و سپس موضوع رها شود.

 
وی تاکید کرد: این تخلفات مایه ننگ است و ما به عنوان نظام جمهوری اسلامی باید الگو باشیم، آیا واقعا این‌طور عمل کردن درست است؟

 
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: باید با اختلاس 8 هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان برخورد شود و برداشت از این صندوق هیچ توجیهی را نمی‌پذیرد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: