« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه‌ای از حادثه تیراندازی در جلوی دادگستری شهرستان بهمئی را تشریح کرد.
به گزارش آوای رودکوف ، «فتاح محمدی» افزود: چند روز پیش طی درگیری در شهرستان باغملک استان خوزستان هم‌مرز با استان کهگیلویه و بویراحمد که وابستگی به مردم شهرستان بهمئی نیز دارند، اتفاق افتاد.
 
وی خاطرنشان کرد: یک گروه از طرف دعوا برای پیگیری مسأله‌ای حکم نیابت قضایی به شهرستان بهمئی گرفتند که سه نفر از گروه دیگر دعوا آن‌ها را تا شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی تعقیب و دنبال می‌کنند و جلوی دادگستری این شهرستان پس از این‌که اقدام به تیراندازی کردند، متواری شدند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای کنترل وضعیت هماهنگی‌های لازم در این خصوص با شهرستان‌های هم‌جوار و استان خوزستان صورت گرفته و اطلاع داده شد.
 
محمدی با بیان این‌که هنوز علت و انگیزه این حادثه تیراندازی مشخص نیست، تصریح کرد: مسئولان شهرستان در حال بررسی و تحقیقات برای مشخص شدن علت و انگیزه حادثه هستند.
 
وی ادامه داد: به‌نظر می‌رسد که این حادثه درگیری و تیراندازی با درگیری‌های شهرستان باغملک ارتباط داشته باشد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این حادثه تیراندازی دو نفر زخمی و یک تن کشته شد.
 
محمدی ادامه داد: افراد مسلح فرار کردند که در مسیر خودرو آن‌ها تصادف کرد و راننده خودرو در صحنه حادثه کشته شد.
 
وی اضافه کرد: برای برقراری امنیت و کنترل وضعیت همه تمهیدات و تدابیر لازم در این شهرستان اندیشیده شده است.
 
 شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی حدود 50 هزار نفر در 300 کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع است./ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: