« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
آوای رودکوف؛
ذبیح الله محمدی گفت:برابر مقررات و قوانین موجود ؛ بریـدن و ریشـه کـن کـردن و سـوزانیدن نهـال و درخـت و تهیـه چـوب و هیـزم و ذغـال از منابـع ملـی و تـوده هـای جنگلـی بـدون اخـذ پروانـه از سـازمان هـا ، مراتـع و آبخیـزداری کشـور ممنـوع اسـت.
پایگاه خبری آوای رودکوف : رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در جمع کشاورزان و تراکتورداران این شهرستان حفظ و حمايت، احياء، توسعه و بهره‌برداري اصولي از جنگل‌ها، مراتع، اراضي جنگلي، بيشه‌هاي طبيعي، اراضي مستحدثه ساحلي، حفاظت‌ و حمايت از آب و خاك كشور از طريق مديريت علمي بر حوزه‌هاي آبخيز و رعايت اصول توسعه پايدار را از جمله مهمترین وظایف ادارات منابع طبیعی و ابخیزداری اعلام نمود و در آستانه فصل کشت و درو توصیه هایی را به کشاورزان و تراکتورداران ارائه داده است.



ذبیح الله محمدی گفت:برابر مقررات و قوانین موجود ؛  بریـدن و ریشـه کـن کـردن و سـوزانیدن نهـال و درخـت و تهیـه چـوب و هیـزم و ذغـال از منابـع ملـی و تـوده هـای جنگلـی بـدون اخـذ پروانـه از سـازمان  هـا ، مراتـع و آبخیـزداری کشـور ممنـوع اسـت.



وی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را اولین و مهمترین وظیفه ی این اداره دانست و از کشاورزان و تراکتور داران درخواست نموده تا از هر گونه شخم زدن در محدوده منابع طبیعی خوداری نموده و همچنین به منظور پیشگیری از درگیریهای لفظی و فیزیکی و جدال های بی اساس رعایت مرزهای کشاورزی را داشته باشند.



مهندس محمدی همچنین به اهمیت درخت و جنگلها اشاره نمود و از رانندگان تراکتورهای درخواست نمود تا از قطع درختان و بوته های گیاهی خوداری نموده و تلاش کنند تا فاصله ی خود با درختان را در هنگام کشت رعایت نمایند.



در این نشست علاوه بر توصیه های های رئیس اداره منابع طبیعی ؛ کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان لنده نیز حدود انتظارات خود را مطرح و همچنین حاضرین سوالات و پیشنهادات خود را طرح نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: