« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
یاسوج ؛
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان هفتم تیر آغاز و به سمت خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان استانداری ادامه می‌یابد.

این راهپیمایی در دهدشت نیز ساعت ۹ صبح از جلوی سپاه پاسداران آغاز و تا میدان امام حسین(ع) ادامه دارد.

در گچساران نیز راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از سه مسیر دنبال می‌شود که در مسیر اول از مسجد صاحب‌الزمان(عج) آغاز و به سمت خیابان شهید بلادیان و میدان امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

در مسیر شماره دو نیز راهپیمایی از فروشگاه رفاه آغاز و به سمت خیابان ۱۹ آبان(هلال احمر قدیم) و میدان امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

در مسیر شماره سه نیز راهپیمایی از مدرسه ۱۲ فروردین آغاز و به سمت خیابان شهید بلادیان غربی و میدان امام خمینی(ره) ادامه می یابد.
در شهرستان لیکک نیز راهپیمایی ساعت ۹ صبح از روبروی سپاه به سمت بانک صادرات، مدرسه حضرت سمیه(ع) و جنب مسجد صاحب‌الزمان(عج) ادامه می‌یابد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در چرام نیز ساعت ۹:۳۰ صبح از خیابان مالک اشتر به سمت بلوار شهید دستغیب و مصلای قدیم ادامه می‌یابد و در باشت نیز ساعت ۹ صبح از چهار راه کتاب به سمت فلکه ساعت ادامه می‌یابد.

این راهپیمایی در سی سخت نیز از ساعت ۹ صبح از مسیر شماره یک از جلوی دفتر امام جمعه به سمت فلکه الله و در مسیر شماره دو نیز از سیل بند به سمت فلکه الله ادامه دارد.

در لنده نیز راهپیمایی از ساعت ۹ صبح از جلوی سپاه پاسداران به سمت مصلای جدید نماز جمعه ادامه دارد و در پاتاوه نیز ساعت ۹:۳۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت خیابان امام خمینی(ره) و مکان تجمع، خوابگاه شبانه‌روزی شهید باهنر است.

در مارگون راهپیمایی از ساعت ۹ صبح از فلکه شهید یزدان‌پناه به سمت مصلی امام رضا(ع)، در لوداب ساعت ۱۰ صبح از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء(س)، در چیتاب از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین(ع) و بالعکس ادامه دارد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ساعت ۹:۳۰ صبح در سپیدار از جلوی حوزه مقاومت امام رضا(ع) سپیدار به طرف گلزار شهداء، در دیشموک ساعت ۹ صبح از فلکه ورودی شهر به سمت میدان معلم و مسجد صاحب‌الزمان(عج)، در قلعه رئیسی از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان امام خمینی(ره) و خیابان معلم، خیابان طیبی، میدان انقلاب و گلزار شهداء ادامه دارد.

در شهرستان سوق نیز ساعت ۹ صبح راهپیمایی از جلوی مصلای نماز جمعه به سمت خیابان شهداء، خیابان ۱۷ شهریور ادامه دارد.

راهپیمایی ۱۳ آبان نیز ساعت ۹ صبح در سرفاریاب نیز ساعت ۹ صبح از گلزار شهداء به سمت مدرسه حضرت هاجر(ع) و در سرآسیاب نیز از جلوی بخشداری به سمت گلزار شهداء ادامه دارد و محل تجمع نیز مسجد امام خمینی(ره) است.

این راهپیمایی در ممبی ساعت ۹ صبح از جلوی بخشداری به سمت دبیرستان شهید جهان نژادیان و در بوستان نیز از جلوی بخشداری به طرف دبیرستان پسرانه مولوی ادامه خواهد یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: