« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
در آستانه هفته کتاب؛
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده با حضور فرماندار و سایر اعضاء برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده  به ریاست محمد مرادی  فرماندار و با حضور  نمایندگانی از شهرداری و شورای شهر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگانی از آموزش و پرورش، بسیج و رئیس اداره ارشاد اسلامی در سالن جلسات فرمانداری لنده  برگزار شد.



محمد مرادی فرماندار لنده در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه کتابخانه ها در سطح شهرستان گفت: همه اعضا انجمن باید در جهت تقویت جایگاه اصلی کتاب و کتابخوانی در شهرستان کمک کنند و کتابخانه عمومی شهرستان نیز در جهت رسالت و هدف اصلی خود که همان ترویج و توسعه کتابخوانی می باشد نقش بیشتری ایفا نماید.



مرادی با بیان اینکه باید علاوه بر دولت از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد افزود:بر اساس نرم موجود حداقل باید شهر لنده دارای 4 کتابخانه عمومی بوده و لذا یک کتابخانه برای یک شهرستان زیبنده نیست.



در ابتدای این نشست تقوی نژاد رئیس کتابخانه عمومی شهرستان لنده گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسه ی قبل و نیز گزارشی از عملکرد کتابخانه عمومی شهرستان را تشریح کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: