« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
مسئول پروژه تدوین فعالیت دولت در جنگ:
رسول یاحیّ: در کشور ما مقام معظم رهبری سکان دار انقلاب و نظام هستند و ما در چار چوب‌های مدنظر ایشان حرکت می کنیم و اظهارنظرو سلایق شخصی برخی افراد اعتبارخاصی ندارد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، مسئول فعلی پروژه تدوین فعالیت دولت در زمان جنگ گفت:در کشور ما مقام معظم رهبری سکان دار انقلاب و نظام هستند و ما در چار چوب‌های مدنظر ایشان حرکت می کنیم و اظهارنظرو سلایق شخصی برخی افراد اعتبارخاصی ندارد.

 
سردار رسول یاحیّ یکی از فرماندهان سابق نیروی دریایی سپاه و مسئول فعلی پروژه تدوین فعالیت دولت در زمان جنگ در گفت‌وگو  تسنیم، درباره پیشرفت پروژه ساخت «موزه ملی ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس»، گفت: این پروژه تا حدود 50 درصد پیشرفت داشته و در حال جمع آوری اسناد مربوط به نقش دولت در دفاع مقدس برای این موزه هستیم که بخش زیادی از این اسناد جمع آوری شده است.
 

وی بابیان اینکه معمولاً وقتی حرف از جنگ می‌شود نظرها به سوی نیروهای مسلح جلب می شود اظهار کرد: در مباحث آکادمیک وقتی یک رزمنده می‌خواهد بجنگد باید 7 تا 10 نفر در پشت جبهه فعالیت کنند تا آن رزمنده بتواند مأموریت خود را به نحو احسن اجرا نماید.

 
سردار یاحی درباره برخی صحبتها در فضای سیاسی کشور درباره تقلیل بودجه دفاعی کشور و الهام گرفتن از آلمان و ژاپن در کاهش بودجه دفاعی، اظهار کرد: در کشور ما مقام معظم رهبری سکان‌دار انقلاب و نظام هستند و ما در چارچوب‌های مدنظر ایشان حرکت می کنیم و اظهار نظر و سلایق شخصی برخی افراد اعتبار خاصی ندارد.

 
مسئول فعلی پروژه تدوین فعالیت دولت در زمان جنگ با بیان اینکه در همه جای دنیا در برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بحث سهم نیروهای مسلح به صورت ویژه مورد توجه است، تصریح کرد: یکی از وظایف مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع متناسب با تهدیدات است تا همه بخش های جامعه هماهنگ پیش بروند. دو ضرورت در رسیدگی به نیروهای مسلح وجود دارد: یکی رسیدگی به وضع حال نیروهای مسلح و دیگری توجه به توان بازدارندگی این نیروها است که به مراتب پر اهمیت‌تر از وضع موجود نیروهای مسلح است.

 
این فرمانده سابق دفاع مقدس با اشاره به دلایل حمله صدام به کشور گفت: مصوبات اشتباه شورای انقلاب در آن زمان باعث شد توان نیروهای مسلح ضعیف شده و دشمن طمع کند که به ما حمله کند.

 
مشاور سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه پس از جنگ نیروهای مسلح پیشرفت‌های چشمگیری داشتند، تصریح کرد: اکثر پیشرفت ها در دنیا ابتدا در حوزه‌های نظامی صورت گرفته و پس از آن به وسیله بخشهای غیر نظامی به کار گرفته شده است و در کشور ما هم باید به این موضوع توجه ویژه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین