« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
جانشین جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج کامیون شامل 70 تن کالا از نذرها و کمک های مردم این استان شنبه شب به کشور عراق فرستاده شد.
به گزارش آوای رودکوف ؛ مهدی امین صفایی با اعلام این خبر  اظهار داشت: این اقدام ارزشمند به منظور پذیرایی و استقبال از زائران کهگیلویه و بویراحمد در آیین مذهبی و فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی انجام شد.
وی گفت: این کالاها شامل برنج، انواع خشکبار، کنسرو ماهی، چادر، پتو، بالش، وسایل پخت و پز، آب معدنی، میوه، آبمیوه و وسایل یکبار مصرف است.
امین صفایی افزود: کالاها و نذورات جمع آوری شده در چهار موکب در شهرهای نجف، عمودهای 508 و 836 در مسیر نجف و کربلا و شهر مقدس کربلا بین زائران اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: از محل این نذورات و کمک‌های مردمی در سه مورد از این موکب‌ها علاوه بر اسکان شبانه یکهزار نفر زائر چهار وعده غذایی صبحانه، ناهار، میان وعده و شام و در موکب شهر نجف نیز به جز اسکان شبانه یکهزار نفر زائر تنها صبحانه و میان وعده به آنان داده می‌شود.
امین صفایی عنوان کرد: علاوه بر کالاها فردا /دوشنبه/ نیز چهار کاروان از خادمان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال و پذیرایی از زائران استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام خواهد شد. /ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: